Straks naar de salonnn! Al 2 dagen aan het twijfelen over de kleur, om vervolgens toch weer donkergrijs of zwart te gaan kiezen.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Gebruik sinds december Pink Gellac, met de lak zelf erg tevreden want het blijft goed zitten… een beetje TE goed zelfs.
Het verwijderen is echt een drama terwijl ik netjes de instructies volg (toplaag eraf vijlen, nagels soaken met remover ect) maar het gaat er echt zo ontzettend moeizaam af. M’n nagels zijn er gewoon helemaal gevoelig door geworden en durf bijna geen gellak meer te gebruiken hopelijk heeft iemand van jullie de gouden tip!
(Ik gebruik de primer trowuens niet)
Hetzelfde als @suus zegt: Zo lang mogelijk weken en inderdaad van die klemmetjes gebruiken, dat werkt iets makkelijker. Maar bij mij is het ook wel zo dat mijn nagels op de duur echt beschadigd raken door de gellak, vraag me af of ik hier gewoon gevoelig aan ben, of dat dit echt altijd zo is…
Bedankt voor jullie reactie (ook @suus) ga toch maar proberen met langer soaken… Denk dat ik van de week ook de nieuwe base coat (Rubber base coat) maar ga bestellen, die schijnt er makkelikker af te gaan!
En welke kleur is het geworden?
Donkergrijs
Ik mag vrijdag eindelijk naar de salon! Ik ben er nog niet over uit of ik voor een simpele look ga of a little extra…
Mijn salon opent pas binnen 2 weken terug :’(
Dessert lila van pink gellac. Mijn nagels zijn best dun… en ik dacht eigenlijk dat ik misschien builder gel kan gebruiken onder de gel lak? Of zou dat niet werken.
Ja, je kunt gewoon een laagje buildergel aanbrengen onder je gellak. Doe ik zelf ook. Hou er alleen rekening mee dat sommige buildergels niet afweekbaar zijn, maar dat staat er meestal wel bij. Rubber base kan trouwens ook. Maar buildergel is nog net iets steviger
Ja ik zag dat kiki londen een afweekbare buildergel heeft! Kan ik dat nou samen gebruiken met pink gellac spullen? Of moet ik dan alles van kiki londen gebruiken…
Ja dat kan prima! Je hoeft niet alles van hetzelfde merk te gebruiken. Alleen als je echt op elkaar afgestemde producten zoals peeloff spul enzo gebruikt dan is merken combineren lastiger, maar ik gebruik ook buildergel van een ander merk dan mijn gellak van is en volgend mij doen de meesten dat. Werkt prima
Wel even de buildergel buffen/beetje opvijlen met een hoge grit na het uitharden. Dan hecht de gellak beter omdat anders het oppervlak te glad is. En de buildergel iets langer laten uitharden dan je met gellak doet want die is dikker dus heeft wat langer nodig
Dankjewel voor de tips! Heb net besteld. Ben jij eigenlijk nagelstylist van beroep of hoe ben jij nagel queen geworden
Zag het al voorbij komen in het laatste aankopen topic. Die roze is echt heel vet! Glitterlakje trouwens ook. Vind Kiki London ook een heel fijn merk, alleen veel op die site is inderdaad heel vaak uitverkocht. Vooral de leuke kleuren. Dus dat is best jammer.
Nee, ik ben geen nagelstyliste. Een bekende van me wel en daar heb ik eigenlijk alles van geleerd. Ook hoe je elektrisch moet vijlen en hoe je een nagel moet opbouwen enzo. Ik liet eerst door haar gewoon gellak zetten in de zomer, maar omdat zij toen een tijdje uit de running was door omstandigheden en ik niet kon/wilde wachten heb ik zelf spullen besteld en gaandeweg mezelf vanalles geleerd door veel op te zoeken, filmpjes te kijken. Toen bleek dat ik dat best wel leuk vond, dus later heb ik van haar ook nog wat spullen gekregen en de boeken van cursussen die zij heeft gevolgd mogen lenen zodat ik ook dingen zoals opbouwen van een nagel, verlenging en verschillende soorten gel kon oefenen. Dusja beetje van mezelf, beetje van een pro haha