Welke kleur is dit?
Bump up the Bumps van Essie, uit een oude wintercollectie. Hij is nog wel via Bol te koop zie ik!
Wooow moooi
Ik heb al twee keer een venalisa nagellak bestelling gedaan via Ali en al twee keer heb ik het niet gekregen De eerste keer was het weer terug naar china gestuurd en nu ligt het al 2 weken in NL maar is het nog niet verder gekomen.
Wow, ik zag deze post en ik dacht: huh heb mn nagels hier toch nog niet geplaatst?
Bijna zelfde kleur en soortgelijk horlogebandje
Wat stom! Venalisa is bij mij eigenlijk altijd best snel aangekomen. Maar ik heb ook een paar pakketjes waaronder een bitje voor mijn elektrische vijl die al meer dan een maand in Nederland is maar nog steeds niet ontvangen. Brievenbuspakketjes van Ali mét tracing die dus ook in je postnl app komen, heb in dan weer wel super snel gekregen. Lijkt net of ze denken dat die andere geen prioriteit zijn en ze op een stapel worden gegooid tot het minder druk is
Aahh ja heb je eerder gehad dat het zo lang bij de grens lag en kwam het dan uiteindelijk wel aan? Ik heb zo’n zin in m’n nieuwe kleurtjes!
Nou ik kreeg laatst iets dat al sinds februari in Nederland was en waar ik ook al lang mijn geld voor terug had gekregen. Dusja…
Heb je veel lakjes besteld? Want dan krijg je het sowieso per pakketdienst en zou het normaal best snel moeten gaan
Mijn basecoat is bijna op. Heb eigenlijk altijd een van Essie, maar vroeg me af of iemand nog andere base coat aanraders heeft? (Geen gel base coat)
Hahah! Twinning
Ik gebruik altijd eentje van Kiko, een egaliserende base coat: BB base coat. Al heel lang tevreden mee!
Oh haha dat geeft hoop! En 4 lakjes, dus ik weet niet of dat genoeg is voor een pakketje
Normaal gesproken wel. Die lakjes zitten in een soort van schuim verpakt waardoor het (hier althans) niet in de brievenbus past en met de pakketbezorger komt. Als je ze tenminste bij de officiële verkoper hebt gekocht. Bij andere verkopers weet ik niet hoe het precies zit.
Hopelijk heb je ze snel in huis. Wachten duurt altijd zo lang, zeker wanneer het om leuke dingen gaat haha