Show je nagels

Jaar geleden ongeveer, maar ik zie ze nig regelmatig liggen

1 like

Iemand een online of offline adres voor houten bokkenpootjes om gellak mee te verwijderen en gebruiken jullie van die cleanser om je nagels mee te ontvetten voor je nieuwe gellak op doet?

Die houten pootjes hebben ze bij de kruidvat van essence

1 like

Ik wil een gellak set gaan kopen, kan m’n nagels niet meer aanzien. Welke raden jullie aan?

Ik lees veel goeds over yinger

1 like

afbeelding

Bon-boyage en Maximilian Strasse-her van Essie en de donkere kleur is van Kiko

17 likes

Voel me echt een beetje een saaie doos door al jullie glitters en leuke kleurtjes.Ik draag namelijk bijna altijd rood,toen ik laatst een keer een witte lak op had kreeg ik ook meteen ‘oh geen rood vandaag?!’ te horen haha.Zit er al een paar dagen op en mijn nagels gekortwiekt dus ziet er niet meer zo perfect uit.Is trouwens een lakje van OPI (big apple red)

37 likes

Ik heb toevallig tussen deze twee staan twijfelen vorige week bij Kruidvat. Nu vond ik Fiji alleen een stuk lichter en witter dan ik op swatches gezien. Ik heb in het verleden ook weleens deze witte Fiji kleur gehad, maar kwam nu voornamelijk ‘roze’ Fiji swatches tegen op internet waardoor ik dacht dat de formule was veranderd. Ik weet niet of dat zo is, maar mijn Kruidvat had dus die witte Fiji. Daarom ben ik voor Muchi Muchi gegaan en ben daar super blij mee, die is echt mooi zacht roze. Hij heeft wel drie laagjes nodig om dekkend te zijn en kan dan nog alsnog een klein beetje transparant overkomen, maar ik vind dat altijd wel mooi.

Thanks voor de uitgebreide reactie!
Ik had echt precies dezelfde twijfels, maar dan bij de Kruidvat online (goeie actie). Uiteindelijk voor Fiji gegaan in de hoop dat het de rozige formule was. Ben heel benieuwd hoe die is als ik hem opdoe. Schijnt een van de populairste kleuren te zijn dus ik heb nog hoop.
Wel jammer dan muchi muchi zo slecht dekt.

1 like

Ik voel me helemaal fab

17 likes

Jeej ik had eindelijk genoeg kleurtjes om ook een skittle mani te doen

39 likes

Zijn dat je eigen nagels? Super mooi :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja! Dankjewel :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Zo blij mee hoe het eruit ziet.

29 likes

Wow tof! Heb je dat zelf gedaan?