Show je nagels

Geen idee, is een salon gedaan met heel veel verschillende merken. Niet opgelet :face_with_hand_over_mouth:

1 like

19 likes

Vind de vorm niet zo mooi, ga het zelf een beetje bijvijlen

14 likes

Wauw perfect

1 like

Het lijkt tussen een amandelvorm en meer naar stiletto maar ze zijn nog niet lang genoeg voor stiletto?

Hema - Dutch Skies!

6 likes

Zou ik bij Pink Gellac ook de primer kunnen weglaten?
Ik krijg het er zó moeilijk af elke keer. Hiervoor liet ik ze altijd doen met OPI en dan was weken genoeg, dan lag driekwart er al af en hoefde ik alleen het laatste beetje nog met een bokkenpootje te doen. Nu week ik mn nagels een half uur met die paarse remover en de kruidvat (zowel met aluminiumfolie als met van die clipjes geprobeerd) en het is daarna wel wat zachter maar er is geen beweging in te krijgen. Ik moet het er echt afvijlen en hoewel ik geen elektrische heb masr dat gewoon met de hand doe is dat echt killing voor mijn nagels. Ik heb ze net maar weer kort gevijld omdat ze gewoon zo dun zijn.

Ja! Volgens mij adviseren ze ook om de primer alleen op de vrije rand te gebruiken omdat het anders lastig te verwijderen is.

Oh alleen de bovenkant/bij het witte randje zeg maar bedoel je? Ik doe altijd zo’n o-vorm langs alle randjes omdat dat in de gebruiksaanwijzing staat, maar alleen het bovenste randje is dan wel goed idee ja.

1 like

Ja kan prima! Ik heb ook al snel de primer achterwege gelaten. Ik gebruikte het ook alleen aan de uiteindes, maar wat een drama om de lak eraf te halen…

2 likes

71 likes

Heeft iemand zowel Fiji als muchi muchi van essie? Van de swatches online word ik niet veel wijzer. Ik zoek een mooie zacht roze nagellak die wel dekkend is.

Wat mooi! Frisse kleuren allemaal! Welke kleur/merk heb je op je pink?

Van de action

De groene kleur op mn duim is van Essie

11 likes

Bustling Bazaar van Essie

20 likes

Ziet er leuk uit! Heb je dit laatst gekocht?

Mijn wijsvinger is helaas afgebroken.
De kleur is Running Wild van Essence. Mooi pastelgroen kleurtje met een gouden shimmer!

9 likes

39 likes

Wow! Mooie handen en nagels heb je, kleur staat je prachtig ook!

1 like

Zo mooi en classy ! En heel raar, als ik z’on kleur draag dan doet het me denken aan typex nagels van vroeger op school :tired_face:

5 likes