Ja dekken beide eigenlijk goed de beige misschien nog wel beter dan de lila. De beige pg is wel wat dikker qua structuur dan de andere lakjes die ik van hun heb maar dekt echt in 2 - 3 lagen.
Dat klinkt goed. Ga ze beiden ook maar weer op mijn lijstje zetten haha. Komt nooit een eind aan zo
Nu wil ik ook gel op mijn tenen. Zeer mooi
Wat een mooie ring!!! Echt mn droom verlovingsring
(Heb m opgeslagen en zodra ik geen ruzie meer heb ga ik m doorsturen)
Mooi zeg! Gebruik jij ook de base en topcoat van PG? Bij mij gaan er binnen 2 dagen stukken van af😩
Dat had ik eerst ook… maar ik heb ook echt een primer nodig op mijn nagels en gebruik die ook over de hele nagel. Gebruik nu ook nog van kiki londen de rubberbase coat ipv de pink gellac base. Maar de primer alleen hielp bij mij ook al heel goed.
Echt zo leuk om te zien hoe groot de verandering is bij jou, vanaf de eerste keer!
Hahaha had je mn insta gezien? Het is idd bizar!
Voor alle nieuwsgierigen, dit was ik als nagelbijter + mn eerste set
Vind deze vorm en lengte echt mooi bij jouw handen
Dankje!!
Powder power pink van Yinger
Ja niet echt helemaal mijn ding moet ik zeggen. Niet lelijk maar iets te koel voor mijn huidskleur denk ik. Maar heb er geen kracht meer voor om het er weer helemaal af te halen
Wow ik dacht even dat ik m’n eigen nagels zag (heb dat kussen ook haha), alleen die van jou zijn veel langer/andere vorm! Kijk we hadden echt dezelfde kleurtjes!
Ja dat vind ik ook echt cool en knap
Essie Demure Vix, mooi kleurtje maar na drie laagjes nog steeds niet helemaal dekkend!
Edit: er zit een fijne paarse glinstering in, ik heb geprobeerd het op beeld te krijgen maar je ziet niksss. Wel meer dimensie!
VID-20200703-WA0005
Vanmiddag nieuwe gellak maar er zijn 3 nagels afgescheurd en mega kort Nu kan ik haast niet anders dan alles kort… meh!