Show je nagels

Oh thanks voor de tip!! Dat is niet die in die zwarte potjes toch? Daar was ik namelijk geen fan van, die kwastjes lieten bij mij giga veel haren los.

Het is die in de rode fles.

1 like

Gebruik je een speciale topcoat of iets? Pas na een week chips vind ik echt lang! Met normale lak had ik die altijd al na een dag, daarom gebruik ik nu alleen nog maar gel.

Ik heb altijd hetzelfde riedeltje:

• Basecoat van Etos huismerk
  • Twee of drie laagjes Essie
  • Quick dry topcoat van Catrice
  • Dry drops van Essence

Dit blijft bij mij een week goed. Heb verder een kantoorbaan, dus dat doet niet veel met mijn nagels. Ik crossfit wel 4x in de week. Alleen als we idiote dingen doen met dumbells en platen dan chipt het iets eerder.

1 like

Thanks! Ik ga gewoon precies deze dingen kopen om het te proberen. Ik heb het idee dat mijn nagels best aan het beschadigen zijn door de gel, vooral het verwijderen elke keer.

Ik doe verder ongeveer hetzelfde met mijn nagels: Kantoorbaan en krachttraining waardoor ze soms beschadigen :’) Mijn nagels zijn van zichzelf ook wel heel slap, dus daar is niet veel voor nodig.

Hopelijk werkt het voor je! Scheelt dat het allemaal niet zo duur is, buiten de Essie-lak om dan :sweat_smile:

1 like

Ik heb een essie lakje op (2 lagen zonder top coat of iets) sinds vrijdag en ik heb 1 mini chip!

1 like

Tijd om 30 reviews van verschillende Essie kleurtjes te bekijken :sunglasses:

Ik heb normaal binnen een halve dag al chips maar bij Essie duurt dat echt wel een dag of 4.
Gebruik dan gewoon een basecoat van Essie, kleur van Essie en nu ook een topcoat van Essie. Qua chippen maakt de topcoat voor mij niet veel uit, maar voor de glans wel.

1 like

@Rilah dit is trouwens nu 6 dagen later. Alleen een kleine chip op mijn ringvinger. Mijn andere hand is helemaal onbeschadigd. Heb hier wel Holo Taco nog bij als extra laagje, maar dat maakt het verschil niet.

3 likes

Wow, dat zit echt nog heel goed! Op die ene chip na lijkt het pas gelakt :heart_eyes:

1 like

Mijn favo nagellak toen ik nog geen gellak gebruikte was Orly! Bleef echt goed zitten en zij hadden hele mooie duochrome kleuren altijd

1 like

Vind je de kwaliteit beter, of gewoon het assortiment kleurtjes?

Same, ik heb wel wat Essie lakjes waar ik blij mee ben omdat de kleurtjes precies goed zijn, maar ik ben niet zo te spreken over de prijs-kwaliteitsverhouding, eigenlijk. Ik vind hun base- en topcoats dan ook niet zo fijn!

Primark plak nagels. :sweat_smile:
Te skeer voor nieuwe set momenteel.

20 likes

Voor wie zelf gellak zet: welke lamp gebruiken jullie?

1 like

#Aliexpress € 20,33 47%OFF | Sunuv SUN5 48W Dual Uv Led Nagel Lamp Nagel Droger Gel Polish Curing Licht Met Bodem 30 S/60 S Timer Lcd Display

Deze, al heb ik hem in de sale gekocht voor 20.

2 likes

23 likes

Ik heb hem net besteld, ben benieuwd!
Wat voor nagellakjes heb jij erbij?

Ik gebruik canni, venalisa, rosalind, ursugar en elite99, maar ook Europese merken als kiki london, pink gellac en yinger. Heb vanalles wat haha

2 likes