Show je nagels

Hoe nagellak zich houdt verschilt zo per persoon. Ik heb zwakke, dunne nagels en Essie blijft bij mij echt het beste zitten. Orly en Kiko ook. OPI niet bijzonder goed.

IsaDora trouwens ook wel goed en die hebben vaak ook mooie kleuren. Nu draag ik Pink Syrup:

11 likes

Na weken weer eens gelakt :blush:

42 likes

Wow! Is dit normale lak? Wat lak je netjes.

Ik heb een led lamp in de aanbieding trouwens! Ik gebruik eigenlijk altijd mn grotere uv lamp. Vraag me niet waarom maar ik hou van 8 x 2 minuten uitharden ofzo😂

32 likes

Ik heb voor het eerst in jaren mijn nagels hoekiger gevijld, weet nog niet echt wat ik ervan vind. Kleur is Berry Pop uit de 60 Seconds lijn van Rimmel.

35 likes

Ik vind deze vorm heel mooi!

1 like

Nee is gellak met een lamp!

Nagellakje is wacky walnut van de Hema!

9 likes

Lekker fel, zomers kleurtje! In het echt wat meer neon :slight_smile: is van essence

5 likes

een lakje van elite 99.

24 likes

Vind het heel mooi staan! Vooral omdat je een mooi lang nagelbed hebt.

2 likes

Ik vind het ook heel mooi! Ik heb ze alleen zelf nooit hoekig omdat die hoekjes altijd afbreken. Vorige week voor het eerst in eeuwen toch maar weer gedaan en vanmorgen hebben heeft mn duimnagel toch maar weer mooi bewezen dat ik dit gewoon niet meer moet doen :expressionless:

3 likes

Vind de kleur een beetje heftig, maar wel lekker zomers :woman_shrugging:t3:

60 likes

Heel mooi, welke kleur is dit?

Heb m’n klauwtjes even weer kort geknipt omdat ik het idee had dat ze weer een beetje moeten aansterken

23 likes

42 likes

Hele mooie kleur zeg!

1 like

Thanks! Nieuwe gele van PG.

Ik zie nu deze openingspost weer! Waar zijn jou klauwen gebleven :two_hearts::two_hearts:

2 likes