Show je nagels

Ik heb bridal beige van de nieuwe collectie van pg op mn tenen gedaan. Vind het echt een hele mooie kleur.

Dus spoiler: voeten foto

En kiki londen just lavish op mn handen.

Maar dat ga ik donderdag eraf halen en dan doe ik die beige ook op mijn handen denk ik.

21 likes

Oh wow ja dat is een beetje too much om daar naar toe te gaan voor een setje nagels :joy: maar dat moet toch wel te vinden zijn in Den Haag!

1 like

Oh die Lavish is mooi! Dekt die een beetje goed? En de beige?
Ik heb een aantal lichte lakjes, echt hele mooie kleuren, maar die dekking is echt zo om te janken. Op een swatchstick is het prima, maar op echte nagels strepen en vlekken a volonté :unamused:

1 like

Ja dekken beide eigenlijk goed de beige misschien nog wel beter dan de lila. De beige pg is wel wat dikker qua structuur dan de andere lakjes die ik van hun heb maar dekt echt in 2 - 3 lagen.

1 like

Dat klinkt goed. Ga ze beiden ook maar weer op mijn lijstje zetten haha. Komt nooit een eind aan zo :sweat_smile:

Spindles&Thimbles van Superchic Laquer. Echt hele mooie glitters en flakies :heart_eyes:

9 likes

Nu wil ik ook gel op mijn tenen. Zeer mooi :smiley:

Essence

9 likes

Wat een mooie ring!!! Echt mn droom verlovingsring

(Heb m opgeslagen en zodra ik geen ruzie meer heb ga ik m doorsturen)

4 likes

43 likes

Mooi zeg! Gebruik jij ook de base en topcoat van PG? Bij mij gaan er binnen 2 dagen stukken van af😩

Dat had ik eerst ook… maar ik heb ook echt een primer nodig op mijn nagels en gebruik die ook over de hele nagel. Gebruik nu ook nog van kiki londen de rubberbase coat ipv de pink gellac base. Maar de primer alleen hielp bij mij ook al heel goed.

1 like

Nieuw setje

28 likes

Echt zo leuk om te zien hoe groot de verandering is bij jou, vanaf de eerste keer!

1 like

Hahaha had je mn insta gezien? Het is idd bizar!

Voor alle nieuwsgierigen, dit was ik als nagelbijter + mn eerste set

11 likes

Vind deze vorm en lengte echt mooi bij jouw handen

4 likes

Dankje!!

Powder power pink van Yinger

Ja niet echt helemaal mijn ding moet ik zeggen. Niet lelijk maar iets te koel voor mijn huidskleur denk ik. Maar heb er geen kracht meer voor om het er weer helemaal af te halen :joy:

24 likes

Wow ik dacht even dat ik m’n eigen nagels zag (heb dat kussen ook haha), alleen die van jou zijn veel langer/andere vorm! Kijk we hadden echt dezelfde kleurtjes!

Ja dat vind ik ook echt cool en knap

2 likes