Heel mooi! Welke is dit?
Love it. Mijn salon heeft niet zo’n mooie lila helaas
Welke is dit? Ik zoek al heel lang zo’n doorzichtige kleur!
Vintage Nude van Pink Gellac! Hij is idd doorzichtig, ik heb 3 lagen opgedaan
Ah het is gellak, jammer, dat gebruik ik niet. Wel heel mooi!
Wow mooi gezet!
Waar in Nederland?
Ik kan een gellak set van yinger overnemen.
Nu is alleen de remover is bijna op. Hoe halen jullie het weg?
Deze! Of ieder ander soort nagellakremover met aceton, maar ik vind die nail & glue remover van Kruidvat het fijnst en het is heel goedkoop
Lemony flutter
Ik vind dit altijd een fijne, volgens mij is dit wel een nieuwe verpakking, eerst was die helemaal oranje! Is ook niet vettig!
Ik duw regelmatig met een bokkepootje mn nagelriemen terug. Aan mijn bokkepootje zit een soort ‘mesje’ om voorzichtig de droge randje mee weg te kunnen halen. Ik smeer vaak met Rosebud Salve, maar Lemony Flutter schijnt ook heel goed te werken inderdaad.
Alsof die lelijke kleur nog niet genoeg was, breekt ook alles tot de huid aan toe af. Janken.
Ik wilde eerst nooit toegeven omdat het veel te duur is, maar Dadi oil is echt geweldig voor je nagelriemen
Ik gebruik altijd een lakje van Trind en daar worden mijn nagels heel erg stevig van.
Even mijn eeuwige rode nagellak verruild met een heel oud lakje wat ik ergens in een verhuisdoos heb gevonden van L’Oréal (imperial green).Heel donkergroen met kleine glitters (in het echt mooier dan op de foto).En heb een andere vorm van nagels geprobeerd,normaal groeien ze meer rond en nu ben ik ze meer vierkant/recht wezen vijlen.Moest wel een heel stuk wegvijlen maar dat groeit wel weer.