Show je nagels

28 likes

Ik ga elke maand en doe soms acryl en soms gel, dat is persoonlijke voorkeur. Ik betaal tussen de 30 en de 60 euro.

1 like

Ik doe gel om de drie weken en betaal 46 euro.

1 like

Ik ben een doe een zelver en doe mijn eigen nagels met gellak om de 2 weken.

1 like

Gewoon van essence! 63, genie in a bottle

1 like

image
Vond het weer tijd voor een flinke glitter mani.
(Slechte kwaliteit GIF :dizzy_face:)

28 likes

Wow dat is echt heel goedkoop

Nouja ook dan hou je als zzp’er aan 20 euro per uur (denk dat ze wel een uurtje bezig is toch?) niet veel over, de thuisstudio die ik bezoek vraagt 37! Maar wel netjes van haar!

1 like

Dit is zo goedkoop. I wish! Toevallig in de buurt van Arnhem?

Balen :joy:

Essie playdate

24 likes

@Karl_Lagerfeld jij had toch lakjes van Yinger he? Of verwar ik je nu met iemand anders?

Ja wel maar twee heb ik er!

Oh top. Toch goed onthouden. Hoe zijn die qua dekking?

Ik heb lame love you, die is niet dekkend en power powder pink en die laatste dekt gewoon prima (zoals kiki londen oid) vind alleen hun foto’s niet goed overeenkomen met de echte kleur.

Nee dat van die kleuren zag ik inderdaad ook. Zoek meestal of er op instagram swatches staan en doe zijn inderdaad wel anders dan de site zelf doet vermoeden. Vind dat ze sowieso rare voorbeeldfotos gebruiken. Alsof die nagels erop gephotoshopt zijn ofzo.

Maar wel goed om te weten dat de gewone kleuren goed dekken. Dan ga ik meteen even bestellen

Nr 54 van Venalisa

21 likes

Essie bikini so teeny :sunny:

33 likes

28 likes

Ik lak echt nooit m’n nagels omdat ik ze te kort vind. Maar nu toch maar eens gedaan (geïnspireerd door dit topic!) en heel blij mee! Nu hopen dat ik niet ga knagen.

Ik heb twee lakjes gebruikt:
Catrice - Luminescent Lavender (More than nude collectie)
Other Stories - Pearly Ash (glitter topcoat)

45 likes