Mooi!
De nagelverharder van Herome werkt ook heel goed!
Mooie kleur! Waarvan is ie?
Essence, 02 happy. Geen idee hoe de kwaliteit is! Normaal heb ik gellak maar nu even snel deze tussendoor.
mijn nieuwe gellak van elite99 kon ik net na 2 dagen volledig van mn nagels afhalen. Hoe doe jij het op?
Auwwwww ik voel dit gewoon
Sterkte <3
Ik maak met alcohol mijn nagels schoon. Is potje van Kruidvat.
Dan basecoat, 2 keer kleur en topcoat.
Doe het 1 minuut in een lamp die ik ooit van essence heb gekocht.
En niet eraf krabben. Vorige lak heeft bij mij 2 weken erop gezeten.
Beetje spijt van die puntjes misschien maar ach. Ben ook beetje teleurgesteld in kiki londen, normaal krijg ik altijd zo’n leuk briefje erbij
ZEER MOOI
Ziet er heel mooi uit!
Wauw, heel mooi!
Kan het kwaad als ik gellak 60 seconden onder de lamp doe ipv 30 seconden zoals op de gellak staat? Mijn lamp gaat namelijk zelf uit na 60 seconden en anders moet ik er met de stopwatch naast gaan zitten.
Nee kan in principe geen kwaad. Het enige wat wel kan is dat de plaklaag dan minder wordt of verdwijnt waardoor de volgende laag minder goed hecht, maar persoonlijk heb ik dat nog niet echt meegemaakt. En sowieso bij sterk gepigmenteerde kleuren, heel goed dekkende en/of donkere kleuren zoals donkerrood, donkergroen en zwart is langer uitharden beter aangezien deze vanwege de vele kleurdeeltjes de neiging hebben om niet goed uit te harden. Dan kun je de lak nadien indeuken en is het bij het erafhalen nog nat aan de onderkant.
Vervelende kleur om te lakken en om mooi egaal te krijgen, maar dit is het resultaat na drie lagen en op de vierde dag.
Vitamine b complex slikken helpt bij mij heel erg
Wat zijn de beste longlasting normale lakjes? En base- en topcoats?