Ik duw regelmatig met een bokkepootje mn nagelriemen terug. Aan mijn bokkepootje zit een soort ‘mesje’ om voorzichtig de droge randje mee weg te kunnen halen. Ik smeer vaak met Rosebud Salve, maar Lemony Flutter schijnt ook heel goed te werken inderdaad.
Alsof die lelijke kleur nog niet genoeg was, breekt ook alles tot de huid aan toe af. Janken.
Ik wilde eerst nooit toegeven omdat het veel te duur is, maar Dadi oil is echt geweldig voor je nagelriemen
Ik gebruik altijd een lakje van Trind en daar worden mijn nagels heel erg stevig van.
Even mijn eeuwige rode nagellak verruild met een heel oud lakje wat ik ergens in een verhuisdoos heb gevonden van L’Oréal (imperial green).Heel donkergroen met kleine glitters (in het echt mooier dan op de foto).En heb een andere vorm van nagels geprobeerd,normaal groeien ze meer rond en nu ben ik ze meer vierkant/recht wezen vijlen.Moest wel een heel stuk wegvijlen maar dat groeit wel weer.
Mooi!
De nagelverharder van Herome werkt ook heel goed!
Mooie kleur! Waarvan is ie?
Essence, 02 happy. Geen idee hoe de kwaliteit is! Normaal heb ik gellak maar nu even snel deze tussendoor.
mijn nieuwe gellak van elite99 kon ik net na 2 dagen volledig van mn nagels afhalen. Hoe doe jij het op?
Auwwwww ik voel dit gewoon
Sterkte <3
Ik maak met alcohol mijn nagels schoon. Is potje van Kruidvat.
Dan basecoat, 2 keer kleur en topcoat.
Doe het 1 minuut in een lamp die ik ooit van essence heb gekocht.
En niet eraf krabben. Vorige lak heeft bij mij 2 weken erop gezeten.
Beetje spijt van die puntjes misschien maar ach. Ben ook beetje teleurgesteld in kiki londen, normaal krijg ik altijd zo’n leuk briefje erbij
ZEER MOOI
Ziet er heel mooi uit!
Wauw, heel mooi!