Show je nagels

vind die middelste het allermooist!

1 like

Die vind ik persoonlijk ook het mooist! Denk dat ik voor die ga

Wauw, wat een mooie kleur! Mag ik vragen welke dit is? Mooie vorm nagels heb je ook :slightly_smiling_face:

Hoeveel geld geven jullie uit aan je nagels? Ik vind het heel mooi, maar mijn nagels groeien zo hard dat ik na 1,5 week het echt moet laten bijwerken…

Ah lief! Ik wee jammer genoeg de naam van de kleur niet. Ik laat ze lakken met gellak bij de nagelstyliste en kies altijd gewoon een kleurtje zonder er diep bij na te denken

1 like

Herkenbaar, om die reden lak ik maar gewoon altijd zelf… :sweat_smile:

1 like

Ik betaal €22,50 voor opvullen, laat het elke 4 weken doen. Gellack laat ik erop doen, dan kost dat samen €35,-. En nailart is €1,50 per nagel.

1 like

Heel erg mooi!!

1 like

Hahahaha ik kwam deze tegen, NIET MIJN NAGELS.

Samenvatting

Maar wilde ze wel ff delen :joy:

8 likes

Heb een screenshot van je nagels gemaakt! :blush:
Dit wil ik ook! Heb je gelnagels? Vind de vorm en lengte echt heel mooi!

Wat een heerlijke kleur voor dit weer! Ik ga morgen ook zoiets proberen te creëren :grin:

ik vind het ook vaak niet mooi maar bij jou ‘past’ het en dan vind ik het wel mooi
ik heb nog een vriendin zij doet altijd van die lange puntige en dat is ook gewoon mooi bij haar
beetje ‘niet mijn smaak maar veel plezier ermee’

1 like

Haha ik heb ze ook al opgeslagen om van de week mee naar de nagelstyliste te gaan :grin:

1 like

Wat een mooie nagels allemaal!! Ik wil ook graag mooie laten zetten, alleen nog niet zo thuis hier in. Al een beetje lopen googelen. Maar wat vinden jullie nou het fijnst? Gel,biosculpture,acrylic? Ik vind het mooi als het er mooi verzorgd, maar vrij natuurlijk uit ziet. Mag ook wel iets langer dan mijn natuurlijke nagels, want die zijn vrij kort.

Gellak op eigen nagel

En mijn eerste post hier!! :thumbsup:

16 likes

Zou best eens acryl willen proberen, maar stel het al jaren uit. Doe nu altijd zelf shellac thuis, maar doe geen reet aan nagelriem verzorging oid. Dus ziet er toch altijd een beetje rommelig uit.

3 likes

Ik bleek geen flakie topcoat meer te hebben :unamused:
Dus nu heb ik maar een superfelle neon opgedaan (China Glaze Pool Party). Maar het is wel op mijn teennagels, dus die zal ik hier maar niet posten :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Wat voor kleur nagels vinden jullie mooi bij staan bij een jurkje met deze kleur? Ik wil een effen kleur, geen glitters etc.

55

Ik zou voor een nude kleurtje gaan!

2 likes


Fiji van Essie. Twee laagjes hier maar dekt niet optimaal vind ik.

Ik laat m’n nagels normaal niet zo lang groeien. Hou van korter, fijner met typen enzo. :biggrin:

17 likes