Mooie kleur nagellak. Ziet er uit als een mooie herfstkleur
Golden rose is bij Primark te koop. Ik zag het bij de Primark in Amsterdam liggen. Weet niet of je daar in de buurt woont.
Mooie kleur!
Niet zo’n goede foto.
De eerste keer dat ik sensationnails heb gebruikt. Deze keer heb ik het van m’n zusje geleend zodat ik kon testen of het wat was. En ik vind het wel ideaal eigenlijk. Alleen die lamp vond ik te klein. Ik wil gewoon m’n hele hand in één keer eronder kunnen doen.
Dus mijn vraag is nu; hebben jullie nog andere aanraders qua lampen?
Én andere aanraders met merken van gellak?
Mag ook van AliExpress zijn.
En is dat Peel off nou echt zo handig om heb je als je een beschadiging hebt gelijk je hele nagellak eraf liggen?
Ik ben nooit zo bang voor enge verhalen en m’n nagels zijn toch al verkloot na die acryl die heb er zelf vanaf heb gehaald.
Ik heb een ccfl lamp van Diamond, past je hele hand in en t hardt snel uit
Wauw welke kleur is dit? Lekker zomers!
Ik heb echt geen idee. Is een gellakje in een zwart flesje, maar heb de naam niet gezien. Sorry haha.
Zo balen. Gisteren naar de primark in Arnhem geweest en daar verkopen ze alleen het merk p2 ofzo
Dat is stom ! Dan ben ik bang dat alleen Amsterdam het daar verkoopt.
Tot een tijdje terug zat er een hele winkel in Haarlem. Maar die heeft het niet lang vol gehouden.
Ik heb van de week zowel een set Sensationails als Pink gellac gekregen.
Iemand hier die ervaring met (1 van) beide heeft?
Wat werkt/ is beter?
Iemand nog tips van bepaalde merken en dan bepaalde kleuren die leuk zijn voor in de winter? (Geen gell nagellak). Ik wil nieuwe nagellak kopen.