Show je nagels

Ik heb een ccfl lamp van Diamond, past je hele hand in en t hardt snel uit

2 likes

Wauw welke kleur is dit? Lekker zomers!

1 like

Van Catrice

4 likes

Ik heb echt geen idee. Is een gellakje in een zwart flesje, maar heb de naam niet gezien. :sweat_smile: Sorry haha.

Zo balen. Gisteren naar de primark in Arnhem geweest en daar verkopen ze alleen het merk p2 ofzo

Dat is stom ! Dan ben ik bang dat alleen Amsterdam het daar verkoopt.

Tot een tijdje terug zat er een hele winkel in Haarlem. Maar die heeft het niet lang vol gehouden.

Nieuwe week, nieuwe nagels. Eternal optimist van Essie :blush:

18 likes

Ik heb van de week zowel een set Sensationails als Pink gellac gekregen.

Iemand hier die ervaring met (1 van) beide heeft?

Wat werkt/ is beter?

5 likes

Iemand nog tips van bepaalde merken en dan bepaalde kleuren die leuk zijn voor in de winter? (Geen gell nagellak). Ik wil nieuwe nagellak kopen. :hugs:

1 like

23 likes

Trend it up 350, huismerk DM

30 likes

Mijn lievelings rood. Charmante foto’s van je hand maken is toch een stuk lastiger dan ik dacht. Props voor de beautybloggers

9 likes

Jaloers, wat heb jij mooie nagels/handen!

1 like

Woah mooi !

1 like

Ik heb zelf alleen ervaring met pink gellac. Ik gebruik de lamp, primer, basecoat en topcoat van dat merk en de kleurtjes zelf soms ook van Pinkgellac maar ook wel eens kleurtjes van Aliexpress. Ben er zelf super tevreden over! Blijft meer dan 2 weken zitten en ziet er zelfs dan nog mooi glanzend uit. Zou het iedereen aanraden, ik lak mijn nagels vrijwel nooit meer met gewone nagellak

Mooi! Een van m’n favorieten!

Ik heb hem pas net, maar moet zeggen dat hij inderdaad meteen al tot mijn favoriete behoort. Heerlijke kleur!

3 likes