Oh ja, dat had ik erbij willen zetten. Hij heet topless & barefoot!
Mn lakje van Catrice ging alweer chipen, heb maar weer opnieuw gelakt hahaha. Dit is Style Cartel van Essie
@turbs enig idee waar ik deze lak online kan bestellen? Zit op de site te speuren maar kan hem niet vinden. Neeeed this colour!
Ben zo jaloers op alle mooie nagels hier, wil ik ook 
Waar is die glitternagellak van? Heel mooi! (Mooie kleurencombo ook!)
Ik ben niet diegene tegen wie je het zei maar doe je dit professioneel? Zoja waar en wat kost het bij jou
?
Helaas niet in de buurt, maar mocht ik wel in de buurt zijn… jouw nagels zijn echt prachtig! Wat zijn jouw tips? 
Allebei!
Aah nee joh! Dan ga ik je niet lastigvallen! Wel een lief aanbod!
Mooie kleur nagellak. Ziet er uit als een mooie herfstkleur
Golden rose is bij Primark te koop. Ik zag het bij de Primark in Amsterdam liggen. Weet niet of je daar in de buurt woont.
Mooie kleur!
Niet zo’n goede foto.
De eerste keer dat ik sensationnails heb gebruikt. Deze keer heb ik het van m’n zusje geleend zodat ik kon testen of het wat was. En ik vind het wel ideaal eigenlijk. Alleen die lamp vond ik te klein. Ik wil gewoon m’n hele hand in één keer eronder kunnen doen.
Dus mijn vraag is nu; hebben jullie nog andere aanraders qua lampen?
Én andere aanraders met merken van gellak?
Mag ook van AliExpress zijn.
En is dat Peel off nou echt zo handig om heb je als je een beschadiging hebt gelijk je hele nagellak eraf liggen?
Ik ben nooit zo bang voor enge verhalen en m’n nagels zijn toch al verkloot na die acryl die heb er zelf vanaf heb gehaald.