Show je nagels

Ah ik lees het nu pas en heb net mn nagels al gelakt. Had ze niet in de koelkast gezet en nu blij dat ik dat ook niet gedaan heb. Lakken ging idd helemaal prima!

Oh en goed om te weten dat buiten lakken met dit weer ook niet handig is, dat wist ik niet. Thanks!

1 like

Moeilijk de goede hoek te vinden, heb deze foto maar gekozen

33 likes

:blush: twee uur mee bezig geweest

42 likes

14 likes

Tijd om deze ellendige kleur eraf te halen, inmiddels 4 gebroken nagels verder dus we gaan maar helemaal kort.

1 like

Ja hoor dat kan. Gel is vrij makkelijk te vijlen en gaat ook best snel, mits je een beetje een goede vijl hebt.

Wel een heel toffe kleur of wat er nog van over is haha :sweat_smile: weet je toevallig waar die van is?

1 like

Eindelijk het lakje gekocht dat hier een tijdje terug voorbijkwam!

9 likes

21 likes

Voet foto

Op de terugweg van Italië verveelde ik me een beetje… :hot_face::pleading_face:

Dit is de easy build van kiki london in de rozige kleur.

18 likes

Kort en wit

41 likes

Kort? Mijn nagels ooit op deze lengte en zo mooi krijgen is echt goals.

2 likes

Het is nu alleen maar nagelbed daarmee bedoelde ik kort. En de vorm heb ik aan mijn styliste te danken :sweat_smile:

Haha ik heb ook een lang nagelbed en als ik dan zeg: ‘wow m’n nagels zijn nu zó kort’ dan zitten mensen altijd van :roll_eyes: :roll_eyes: :roll_eyes: dit is toch niet kort. Maar voor mij wel!

2 likes

Heeft iemand ook een nagelriemen terug duwen voor dummies uitleg? Zie overal dat je ze voorzichtig terug moet duwen maar niemand verteld tot hoever je ze terug kan duwen.

Ik doe altijd gewoon een klein stukje (milimeter?). Doe het ook niet met zo’n stokje maar gewoon met m’n andere nagel haha. Volgens mij is het geen rocket science maar misschien doe ik het gewoon verkeerd haha

1 like

Ik gebruik een metalen bokkenpootje en duw totdat ik niet verder kan, dus tot aan de rand waar de nagelriem overloopt in huid. Wat helpt is een cuticle remover gebruiken, dat verzacht de nagelriemen en daardoor gaat het een stuk makkelijker. Ik gebruik eentje nu eentje van Herome, maar heb eerder ook eentje van Catrice gehad. Voordat ik gebruik maakte van een cuticle remover deed ik het altijd nadat ik mijn haren had gewassen, dan waren mijn nagelriemen een stuk zachter door het warme water.

2 likes

@crazyplantlady het is geen rocket science inderdaad maar toen ik mijn nagelriemen terug duwde met mijn andere nagel kreeg ik een paar dagen later gebarste nagelriemen. Dat was dus te veel en nou probeer ik de gulden middenweg te vinden

@Boba je bedoelt je nagelriem terug duwen onder je huid? Waarom ben ik daar zelf niet op gekomen want op foto’s zie je bij teruggeduwde nagelriemen de nagelriemen zelf inderdaad helemaal niet.

Hoorde dat cuticle remover de keratine afbreekt waardoor je nagelriemen als het ware oplossen. Gebruik nu lemony flutter en dat maakt ze ook zacht. Is cuticle remover dan nog steeds nodig?

Nee, ik duw het tegen de rand aan maar omdat ik een cuticle remover gebruik zijn heb ik sowieso niet heel brede nagelriemen. Ik denk dat je niet per se een remover nodig hebt. Als ze inderdaad maar wat zachter zijn, dan gaat het terugduwen makkelijker.

1 like

Ik ga het nogmaals proberen. In ieder geval bedankt voor je uitleg, voel mij al iets minder een nagelriem-dummie nou

1 like

44 likes