Show je nagels

Ik heb m’n nagels heel mooi in model gevijld

Lakje is trouwens nog steeds uncovered van CND

25 likes

Zijn er nog meer milky-lovers? En hoe krijgen jullie het streak free? :weary: Lakje is trouwens Love is in the Bare van OPI.

59 likes

Jaaa ik! Mijn favoriet is Mademoiselle van Essie, maar ik gebruik ook vaak Vanity Fairest en Ballet Slippers van Essie. Van OPI vind ik Act Your Beige een mooie. Streak free is voor mij ook een uitdaging, dus ik lees graag mee voor tips. Zo mooi als jij krijg ik het in ieder geval niet!

Ballet slippers van Essie is inderdaad heel mooi! Ik vind zulke kleurtjes er heel mooi verzorgd en naturel uitzien :smiling_face_with_three_hearts: Ik had trouwens op Youtube gezien dat je moet letten op de hoek waarmee je lakt. Hoe kleiner de hoek tussen het kwastje en je nagel, hoe beter. Maar dit levert voor mij alsnog niet het gewenste resultaat op :frowning:

Zijn dit je eigen nagels?

1 like

Duizend hartjes!!!

Ahhh, wat lief :smiling_face_with_three_hearts:

Nee is acryl, ik heb van mezelf hele slappe nagels helaas

Jammer dit

2 likes

Milkshake Pink van Pink Gellac.

Voor het contrast heb ik mn teennagels zwart gelakt haha

26 likes

29 likes

Rouge noir van Chanel :two_hearts: Echt mijn lievelings na OPI big apple red.Alleen beetje jammer dat al mijn nagels eerder deze week gescheurd zijn.Maar je kan nie alles hebben.

48 likes

23 likes

Zo mooi! Welke topcoat gebruik jij?

1 like

Lakje van OPI

8 likes

Essie Twill Seeker en Linear Holo Taco :taco:

(Moet de randjes nog even bijwerken)

14 likes

Een paars lakje van quida

8 likes

Merci!

afbeelding
En deze! FF made me buy it.Gebruik hem overigens ook gewoon als base coat.Echt een fijne budget optie.

5 likes

En toen gebeurde er dit:

Hartpijn. Was een vervelende lak én ik was er afgelopen vrijdag misschien wel bijna 2 uur in totaal mee bezig :rage:

Zijn er nog meer mensen die gebruik maken van de Brisagel van CND? En hoe zorgen jullie ervoor dat het goed blijft hechten?

1 like

Dat is een soort van builder/hard gel toch? Wat doe je qua preppen?