Show je nagels

Haha ja ellende he. En iedereen maar zeggen dat het zoooo makkelijk is :unamused:
Welke dualforms heb je? Want daar is blijkbaar ook nog veel verschil in.

Oh en wat betreft dat kwastje: als je je kwastje hebt gedipt in de alcohol dan kun je daarna het even afdeppen op een sponsje. Dan is het niet meer zo nat en werkt het wat makkelijker. Kan met een keukensponsje maar deze makeup sponsjes vind ik zelf een stuk fijner aangezien ze niet pluizen en net genoeg opnemen zodat het ook weer niet te droog wordt:

images

Heb je trouwens de polygel van gelish?

Neeee ik heb alles van venalisa ennnnnn even denken hoe dat andere merk heet, iets met een o volgens mij :face_with_monocle:

Edit: rosalind

Is het algemeen bekend dat gellak loslaat op het strand? ( een teennagel zonder lak😱)

Ik ben het nu eraf aan het halen en heb nu al spijt :sob::sob: wat een ellende. Gaat nooit soepel en makkelijk, haat het zo.

Oh die van Venalisa heb ik ook. Die schijnt qua textuur het dichtst bij Gelish te zitten dus dat is sowieso al fijner dan die dikke derrie die andere merken vaak hebben. Dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Mocht je ooit de gouden truc vinden dan hit me up!

@Sia ja dat kan. Dan heeft het waarschijnlijk niet helemaal goed gehecht en doordat er water/zand/zweet/zonnebrand tussenkomt laat het dan los. Heb ik ook weleens met zwemmen. Vooral op mijn kleine tenen omdat die onder de andere een beetje zitten en ze een super kleine nagel hebben waardoor fatsoenlijk preppen lastiger is. Met een goede primer, prep en eventueel een teenspreider tijdens het lakken (zodat alle nagels goed kunnen uitharden) kun je dit meestal wel voorkomen.

En nu snel m’n handen insmeren lol

12 likes

past mooi bij je ring!

1 like

Coral red van PG deze keer

16 likes

Tip! Dit is denk ik nieuw bij de Kruidvat, fijn!

10 likes

Ben benieuwd naar een review hier!

Ik had echt het domste moment ooit dit weekend. Wilde nieuwe gellak opdoen, en dacht lekker buiten te gaan zitten want het was mooi weer. Maar de zon geeft natuurlijk ook gewoon UV-straling af. Dus terwijl ik bezig was met de basecoat zag ik gewoon dat hele kwastje verstenen :joy:

6 likes

Heb ze gisteren gebruikt. Prima folie met een watje stukje erop, zijn goed te vouwen en blijven goed zitten.
Zelf wel aceton erop doen natuurlijk. Er zit een soort plastic bokkenpootje op met aan de andere kant een puntiger deel. Kostte nu €3,49 geloof ik.

2 likes

Bubble bath by OPI:

Semi-transparante gellakjes vind ik lastig te lakken omdat het vaak gaat strepen, maar bij deze viel het hartstikke mee!

32 likes

Omg nooo! Dat is een fout die je maar één keer maakt, want ik heb het ook een keer gehad en voortaan let ik daar heel goed op :joy:

1 like

Haha nee dit overkomt me niet nog een keer :sweat_smile:

17 likes

Holo Taco one coat black en aurora unicorn skin :unicorn:

30 likes

Wat een prachtige nagels heb je :smiling_face_with_three_hearts:

Is eigenlijk een matte nagellak, maar mijn topcoat is glanzend.

18 likes

Kleur nu008 van elite99.

10 likes