Coral red van PG deze keer
Ben benieuwd naar een review hier!
Ik had echt het domste moment ooit dit weekend. Wilde nieuwe gellak opdoen, en dacht lekker buiten te gaan zitten want het was mooi weer. Maar de zon geeft natuurlijk ook gewoon UV-straling af. Dus terwijl ik bezig was met de basecoat zag ik gewoon dat hele kwastje verstenen
Heb ze gisteren gebruikt. Prima folie met een watje stukje erop, zijn goed te vouwen en blijven goed zitten.
Zelf wel aceton erop doen natuurlijk. Er zit een soort plastic bokkenpootje op met aan de andere kant een puntiger deel. Kostte nu €3,49 geloof ik.
Bubble bath by OPI:
Semi-transparante gellakjes vind ik lastig te lakken omdat het vaak gaat strepen, maar bij deze viel het hartstikke mee!
Omg nooo! Dat is een fout die je maar één keer maakt, want ik heb het ook een keer gehad en voortaan let ik daar heel goed op
Haha nee dit overkomt me niet nog een keer
Wat een prachtige nagels heb je
Lief, dankje!
Ik moet morgen weer maar heb echt geen inspiratie… ben geneigd om tegen d’r te zeggen joe ik wil iets met herfstkleuren maak er iets moois van
Ik zie nu toevallig dat de herfstcollectie er is bij Kiki London!
Ik bestel het via internet (Amazon), maar ik zag net dat je het ook op www.enails.eu kunt bestellen. Ik weet alleen niet of zij betrouwbaar zijn.