En met een gewoon watje? Of speciale pluisvrije watjes?
Ik heb ooit 500 lintvrije doekjes op Ali gekocht, daar ontvet ik mijn nagels mee en haal ik het plaklaagje er mee af.
Zulke doekjes:
€ 0,99 31% Off | 900PCS/Lot Lint-Free Nails Napkins UV Gel Polish Remover Nail Wipes Bath Manicure Gel Wipe 100% Cotton Napkins Nail Art Tools
Ik heb zojuist 600 doekjes besteld en ga even aceton kopen. Bedankt voor de tips!
Ben geweest:
Ben tevreden maar waar ik normaal ging was toch beter denk ik.
Andere vorm is telkens weer wennen en had ook beter andere kleur met glitter genomen.
Wow wat een mooie vingers en nagels heb je haha! Zo slank en lang
Ah dankje. Ik hoor vaak ‘piano vingers’, maar helaas kan ik geen piano spelen haha
Ik had vorige week de nieuwe Kiki London lamp binnen en ineens ook de rubber base en top. Vol enthousiasme begonnen met lakken maar het pelt gewoon weer af…
Ik volg alle stapjes, ik ruw op, ontvet de nagels, doe primer op, ik lak niét tegen m’n nagelriemen en ik probeer te sealen (korte nagels dus is moeilijk). Maar toch begint het bijna altijd bovenaan los te komen en dan kan ik het er zo afhalen .
Ik doe toch iets mis want anderen kunnen het wel langer houden. Heeft iemand enig idee?
Leuk die duochrome!
Blijf toch maar bij rond denk ik!
Ik heb dit ook alleen met Kiki london lak
Iemand een tip voor een goed dekkend zacht roze lakje met een koele ondertoon? Ik had ooit een perfecte van de Etos met een blauwe shimmer erin, maar die is natuurlijk uit het assortiment.
Ik vind zelf Fiji van Essie prachtig. Al hebben ze hem vernieuwd dus de ondertoon lijkt inmiddels anders te zijn…
Dan heb ik waarschijnlijk de nieuwe versie. Want ‘mijn’ Fiji is helaas vrij wit (en een drama om te lakken).
Met pink gellac heb ik het ook
Primer of nagel dehydrator kopen!
Waar ontvet je mee? En heb je dit bij alle kleuren of alleen donkere?
Ik heb de primer van Pink gellac, die dat aan de lucht droogt.
Ik gebruik ook een primer