Show je nagels

Wow wat een mooi kleurtje. Welke is dit?

1 like

Dit is Venalisa nummer 928.

2 likes

Die is onderweg naar mij nu ook (met nog 2 andere kleurtjes).

1 like

Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat je nog meer hebt besteld.

1 like

Leuk! Alle nagels zijn welkom hier. Je kan ook tips vragen of gewoon lekker posten hoe het nu is.
Heb je ook lakjes?

Is dit een kleur die bloedt in je nagelriemen of heb je jezelf een enthousiaste mani gegeven haha
Vind zulke kleuren ook mooi maar echt een hel om te verwijderen. Helemaal rode vingers en nagelriemen dan

Hahaha, ik lees hier ook mee met afgescheurde (ik bijt niet maar pulk) nagels. Soms lukt het een tijdje eraf te blijven, maar al vrij snel gaan m’n duimnagels er dan weer aan. Of op z’n minst de huid rond m’n nagels. Samen een poging wagen over een paar weken hier mee te posten? :wink:

922 en 911! Dit maal heb ik naar de swatches gekeken om teleurstellingen te voorkomen

Swatches

2 likes

Klopt! Lastige kleur dit. Heb wel vrij snel gelakt dus de kleur liep wat uit. Als je er even goed voor gaat zitten, valt het bloeden bij dit lakje wel mee.

Echt vreselijk om donkere kleuren te verwijderen :sweat_smile:

Ik heb 922 ook maar vind hem wel iets anders in het echt dan op deze foto! Meer zalm. Kan ook aan mijn huidskleur liggen in combo met de lak.

Oh verdorie. Heb al tig zalm kleurtjes die allemaal zo een roze tint hadden moeten zijn.

Ben weer mezelf :black_heart: hoewel de lila wel goed bevallen was, die kleur heb ik opgeslagen .

23 likes

Mat donkerblauw :blue_heart:

23 likes

8 likes

Ik heb sinds lange tijd normale nagellak op ipv gellak. 3 dagen geleden gelakt en nu al een chip. Irritant

35 likes

Een nieuwe week, een nieuwe manicure. Gisteren de tips die ik hier kreeg toegepast en dit is het resultaat :grin:. Hopelijk blijft het nu wel iets langer zitten.

23 likes

Tijd voor herfstkleurtjes. Allemaal weer kort want heb weer zin vierkant ipv rond.

16 likes

love je achtergrond :heart_eyes:

5 likes

Dat kleine handje :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like