Ik gebruik ofwel de cleaner van pink gellac of de glitterremover mét aceton van kruidvat.
Edit: ik heb het met alle kleuren
Hm dat zou sowieso goed moeten zijn dan. Laat je je nagels wel lang genoeg in de lamp?
Ik heb nu die nieuwe lamp van Kiki en die gaat vanzelf uit als de tijd om is. Alles 60sec dus zou ook moeten goed gaan. Al heb ik vorige week wel die low heat functie gebruikt. Misschien volgende keer toch maar gewoon 60 sec?
Wat beter opruwen ofzo?
Heb ook gewoon een kantoorjob dus ik werk niet met m’n handen en gebruik m’n nagels niet als gereedschap.
Ja low heat kan wel degelijk verschil maken. En heeeele dunne laagjes lakken. De eerste moet je (ongeacht kleur) haast doorheen kunnen kijken. Als je met gel ook maar iets te dik lakt kan het ervoor zorgen dat het los gaat laten.
Met opruwen zou ik wel uitkijken. Als je dat teveel doet is dat funest voor je nagels.
Oh en niet net na of voor het douchen/badderen/handen wassen lakken want daardoor kan het ook minder goed hechten.
Ik probeer inderdaad dunne laagjes maar met die rubber base was de 1e laag wel vrij “aanwezig”.
Goeie tip dat je er moet kunnen doorkijken.
Ik laat ze voor nu effe rusten met een laagje nagelriemolie op en ga komend weekend nog eens aan de slag .
Bedankt voor je tips! Hoop dat het helpt, keep you posted.
Mooie ring!
Wow wat een mooi kleurtje. Welke is dit?
Dit is Venalisa nummer 928.
Die is onderweg naar mij nu ook (met nog 2 andere kleurtjes).
Nu ben ik natuurlijk benieuwd wat je nog meer hebt besteld.
Leuk! Alle nagels zijn welkom hier. Je kan ook tips vragen of gewoon lekker posten hoe het nu is.
Heb je ook lakjes?
Is dit een kleur die bloedt in je nagelriemen of heb je jezelf een enthousiaste mani gegeven haha
Vind zulke kleuren ook mooi maar echt een hel om te verwijderen. Helemaal rode vingers en nagelriemen dan
Hahaha, ik lees hier ook mee met afgescheurde (ik bijt niet maar pulk) nagels. Soms lukt het een tijdje eraf te blijven, maar al vrij snel gaan m’n duimnagels er dan weer aan. Of op z’n minst de huid rond m’n nagels. Samen een poging wagen over een paar weken hier mee te posten?
Klopt! Lastige kleur dit. Heb wel vrij snel gelakt dus de kleur liep wat uit. Als je er even goed voor gaat zitten, valt het bloeden bij dit lakje wel mee.
Echt vreselijk om donkere kleuren te verwijderen
Ik heb 922 ook maar vind hem wel iets anders in het echt dan op deze foto! Meer zalm. Kan ook aan mijn huidskleur liggen in combo met de lak.
Oh verdorie. Heb al tig zalm kleurtjes die allemaal zo een roze tint hadden moeten zijn.