Ik heb hetzelfde! Mijne doet er 1u20 over voor gellak (dus oude eraf, nieuwe erop). Doet ook wel altijd een manicure erbij maar vind het ook best lang duren.
Deze Belg weet niet wat het oosten van Nederland is haha. Ik zou ook even op instagram kijken, daar heb ik mijn styliste gevonden.
Ik heb net anderhalf uur gezeten (oud eraf, nieuwe en geen poespas)
Maaar eindelijk nieuwe! Was er zo aan toe 
Let niet op die rare pigmentvlekken op mn vingers, dat heb ik deze zomer ineens gekregen maar trekt hopelijk weer weg
2 uur en 45 minuten duurde deze ronde
maar goed, wel heel blij met het resultaat. Beetje marmer effect, en love de glitters
Lekker fris kleurtje!
Ik dus ook, word er rustig van. Nu hoor ik niks meer
.
Dat is mijn favo nagellakje! Ga ‘m strakjes op doen, bedankt voor de inspiratie.
Laat sinds een paar weken gellak zetten. Had hiervoor zwart en sinds vandaag een beetje parelmoer wit/roze/crème achtig. In het echt mooier dan op de foto, denk door dat parelmoer glansje? Heb altijd zwarte of rode nagellak normaal dus dit is ff heeeel anders, maar wel heel blij mee!
Ik vind dit heel mooi, love deze parelmoer.
Hahaha true story, alhoewel ik op het moment van de foto youtube aan het kijken was via mn playstation 

Speciaal omdat ik nu nagels heb! Als het lelijk gelakt is: ik heb m’n nagels al 5 jaar niet meer gelakt dus ik heb m’n best gedaan