Show je nagels

Dit is Topless & Barefoot van Essie!

1 like

Essie - in stitches :heart_eyes:

15 likes

Gisteren zat ik ineens met mijn nagel in mijn scheermesje. Zo onwijs naar. Meteen groot stuk van mijn nagel af.

Ah wat naar! En zonde van je nagel(s)

Ik ga straks mijn nagels doen. Wil ze weer kort maar heb geen idee van de kleur. Jullie tips? Mijn styliste heeft 1200 kleuren.

Grijs met glitters?
Vind ik altijd wel een mooie combi!

Had het misschien moeten vermelden maar wil nog een laatste keer fel.

Knalroze!

1 like

Hoe lang is jullie nagelstyliste bezig met het bijwerken van een bestaande set acrylnagels? Die van mij is zo netjes en nauwkeurig dat ze letterlijk alle oude acryl eraf haalt voor ze er nieuw op zet. Praktisch een nieuwe set telkens dus. Zit zo 3 uur bij haar, daarom nooit zin om weer te gaan, want ben m’n hele avond kwijt.

1u10 minuten als ik enkel een simpele kleur kies. Meer als je nailart neemt.
Is er niemand anders die het sneller doet? Ik ben ook van styliste veranderd door die reden.

Pff ja was al bang dat die van mij retetraag is. Die 2,5 a 3 uur is al bij een simpele kleur op de nagels, zonder gradient of andere gekke dingen. Ik ga eens rondvragen of er in de buurt een andere zit, maar volgens mij is hier niet zo veel in de omgeving. Moet nu bijna een half uur rijden naar haar, dus dat vind ik ook een minpunt haha.

Ik betaal nu 25 euro voor bijwerken, volgens mij is dat voor een huis-tuin-en-keuken-styliste niet zo’n gekke prijs toch?

Waar woon je precies? Misschien dat je op Treatwell iets kan vinden. Is ze net begonnen met nagels plaatsen want 25 euro voor 3uur werk is heel weinig.

Oosten van het land, ik ga eens op die site kijken! Ze deed altijd haar eigen nagels en sinds een jaartje ofzo wat klanten. Ze doet het altijd wel netjes dus daar heb ik niets over te klagen, maar het is altijd zo’n lange zit :frowning:

Ik heb hetzelfde! Mijne doet er 1u20 over voor gellak (dus oude eraf, nieuwe erop). Doet ook wel altijd een manicure erbij maar vind het ook best lang duren.

Deze Belg weet niet wat het oosten van Nederland is haha. Ik zou ook even op instagram kijken, daar heb ik mijn styliste gevonden.

Ik heb net anderhalf uur gezeten (oud eraf, nieuwe en geen poespas)

Maaar eindelijk nieuwe! Was er zo aan toe :sweat_smile:

Let niet op die rare pigmentvlekken op mn vingers, dat heb ik deze zomer ineens gekregen maar trekt hopelijk weer weg

7 likes

2 uur en 45 minuten duurde deze ronde :expressionless: maar goed, wel heel blij met het resultaat. Beetje marmer effect, en love de glitters

6 likes

De kleuren komen in daglicht beter tot hun recht…

14 likes

Nieuw nude kleurtje :blush:

16 likes

@Daelyss en @HvO dit is Perfect match. Dekt in 2 laagjes en maakt me wel wat bruiner haha. Heb ‘m ook op mijn tenen en staat ook mooi! Over 2 dagen komt de volgende review hahahah voel me net een beutyblogger

23 likes