Lekker fris kleurtje!
Ik dus ook, word er rustig van. Nu hoor ik niks meer .
Dat is mijn favo nagellakje! Ga ‘m strakjes op doen, bedankt voor de inspiratie.
Laat sinds een paar weken gellak zetten. Had hiervoor zwart en sinds vandaag een beetje parelmoer wit/roze/crème achtig. In het echt mooier dan op de foto, denk door dat parelmoer glansje? Heb altijd zwarte of rode nagellak normaal dus dit is ff heeeel anders, maar wel heel blij mee!
Ik vind dit heel mooi, love deze parelmoer.
Hahaha true story, alhoewel ik op het moment van de foto youtube aan het kijken was via mn playstation
Speciaal omdat ik nu nagels heb! Als het lelijk gelakt is: ik heb m’n nagels al 5 jaar niet meer gelakt dus ik heb m’n best gedaan
Nieuwe lakjes met de kruidvat actie yaay!
Ik had vier oude weg gedaan (waaronder een witte), dus ik mocht weer vier nieuwe uitkiezen
Essence Glow & Care - 01 care is in the air
Vind hem alleen met 2 laagjes (zoals op de foto) wat dik ogen. En met 1 laagje was ik net niet tevreden. Struggles zeg😂
Jouw nagels zijn echt prachtig! Valt me iedere keer weer op haha
Wel een supermooie kleur!
Oke hierbij de beloofde tweede review. Deze nude (Pure Beauty heet ie) vind ik echt lelijk. Het is een wat koele grijs/rozekleur maar m’n handen lijken wel op die van een lijk. De echte kleur lijkt het meest op de foto hieronder. Over 2 dagen weer een nieuwe review van de volgende nude joeee.