Show je nagels

Hoe zorgen jullie voor sterke nagels? Vitaminekuurtje of een magisch smeersel?
Ik had enkele jaren geleden hele sterke nagels (en daarvoor was ik notoir nagelbijter) maar sinds een paar jaar lukt het me niet meer om ze echt lang te houden of zelfs maar te krijgen :unamused:.

Lush lemony flutter en geen uitdrogende snel-droog druppels gebruiken helpt bij mij. En vrijwel altijd nagellak dragen, ik merk dat die extra bescherm laag wel helpt tegen scheuren of pulken. Maar zodra de lak eraf bladdert, moet alles er wel af want als ik daaraan ga pulken, pulk ik vaak nagel mee

Yinger - The day she said no

Zit een hele fijne gouden shimmer in, maar aangezien het weer niet echt meezit krijg ik die niet op de foto :unamused:

Vind het nog steeds zo erg wennen die korte nagels. Al is dit wel 100x sneller met vijlen haha.

Edit: zie nu pas hoe krom mijn wijsvinger is. Wauw

25 likes

Ik heb na in dit topic wat dingen te hebben gelezen voor het eerst builder gel besteld! Eentje uit zo’n gewoon nagellakflesje en eentje uit een wat groter potje die je zelf met een apart kwastje aan moet brengen. Gewoon van Ali om het eerst een keer te proberen. Ben echt ZO benieuwd of het wat is en of ik er mee overweg kan! Hoop echt dat dit mijn oplossing is voor sterkere nagels, want ik word echt gek van mijn eigen zwakke broze stompjes.

Plaknagels van Etsy. Ga ze nog iets korter vijlen

27 likes

Rita Ora lakje van Rimmel en Aurora Unicorn Skin van Holo Taco

32 likes

Heel leuk! Heb je een linkje?

glitters, lakje van OPI

14 likes

25 likes

Ik heb alleen een andere kleurencombo :relaxed:

2 likes

Dankjewel!

2 likes

Essie - Chinchilly met matte topcoat

12 likes

Ik lees hier net over de builder gel en ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe ik dit kan gebruiken. Normaal gesproken heb ik altijd lakjes van Ali van Elite99. En ook nog wat oudere lakjes en primer van Sensationail. Kan ik hiermee de builder gel combineren? En heeft iemand tips voor builder gel van Ali? Heb net op de website van Kiki London gekeken maar daar zijn momenteel veel producten uitverkocht.

Het plezier was van korte duur

:scream: hoe dat zo

Buildergel kun je gebruiken om je nagels mee te verlengen, maar ook om ze mee te verstevigen. In het laatste geval volstaat een dun laagje tussen de basecoat en kleur. Maar ik raad je sowieso aan om wat YouTube filmpjes te kijken over hoe of wat, want zeker wanneer je nagels van zichzelf al lang zijn komt er wat meer bij kijken omdat je dan een bolling/apex moet maken om te voorkomen dat ze klappen.
Je kunt merken in principe gewoon door elkaar gebruiken dus dat is geen enkel probleem.

Hou er alleen rekening mee dat veel buildergels niet afweekbaar zijn. Mede om die reden zou ik ze dan ook niet aanraden om op ali te bestellen omdat de meeste daar dus niet afweekbaar zijn. Die van Kiki London is dat wel. Ze vullen trouwens vrij vlot bij dus de kans ik groot dat de producten die nu uitverkocht zijn weer snel voorradig zijn.

Een alternatief is trouwens de hard gel van Bluesky. Die is ook gewoon afweekbaar en geschikt voor verstevigen. Of deze van de Nagelfabriek. Die is dus ook afweekbaar en zowel als versteviging geschikt, maar ook om mee te verlengen

2 likes

Super, dank je voor je reactie. Ik ga de website van Kiki in de gaten houden en even wat YouTube filmpjes bekijken

1 like

Ik ben helemaal enthousiast en geïnspireerd door dit topic om binnenkort ook babyboom te laten zetten

Ik heb zelfs speciaal een account aangemaakt om dit te delen, haha

24 likes

20 likes

31 likes