Vind t design heel gaaf! Maar is t normaal dat je eigen nagel zichtbaar is? En lijm langs de nagel…of is t iets anders
Zijn gewoon primark plaknagels hoor hahaha
Linkerhand is relaxed. Rechterhand heb ik vaak geen zin om te doen, want ik ben rechts. Gisteren bijna overwogen om met 1 gelakte en 1 ongelakte hand naar werk te gaan.
Nagels doen is het leukste wat er is. In principe heb je maar ruimte ter grote van een schoenendoos nodig toch? Daar kunnen je lamp, een paar lakjes, een vijl, een knippertje, een rol watjes en een flesje remover in.
Owh ik dacht bij een salon. Dan vind ik het helemaal goed gelukt hoor!
Voor mijn doen echt heel lange nagels. Normaal breken ze veel eerder af of scheuren ze/ gaat het bovenste laagje eraf. Kleur is iets roder in t echt
Ik doe dit echt heel vaak haha. Gisteren mn nagels in mn favo kleur gelakt en mn linkerhand is prachtig, mn rechterhand is nu alweer gechipt. Bijna zonde om dan mn rechterhand te lakken
@Yzile Oh valt het echt zo mee? In mijn hoofd kost het veel meer ruimte en is die lamp gigantisch. In dat geval ga ik beter onderzoek doen haha, want daar kan ik nog wel ruimte voor maken waar mn nagellak nu staat
Werkt iemand hier met easy builder gel? Ik twijfel heel erg om het aan te schaffen én dan nog welk merk… zou voornamelijk gaan om een kleurloze om hardere nagels te krijgen/maken, ik krijg het niet voor elkaar met nagelverharders, supplementen olies etc.
Ja ik, maar best een aantal anderen hier ook. Werkt heel fijn. Je kunt er mee verlengen, maar het is ook heel fijn als versteviging van je eigen nagels. Ik gebruik het zelf ook meestal voor dat laatste en mijn nagels zijn echt rockhard. Zelfs klussen of veelvuldig in het water zitten heeft er geen effect op.
Het is alleen in het begin even oefenen aangezien het een best dik product is, maar als je het een paar keer hebt gebruikt gaat het steeds makkelijker en hoef je uiteindelijk ook steeds minder (of zelfs helemaal niet meer) het oppervlak glad te vijlen
Ok! En welk merk gebruik je?
Op dit moment Kiki London. Heb verschillende merken geprobeerd, maar vind dit één van de fijnste
Ik heb het allemaal uitgezocht, nog bedankt voor je tip!! Heb er veel aan gehad
Qua opbergruimte valt het idd mee. Mijn set zit in een cadeaudoos van rituals (de large variant denk ik) en hier zit een lamp en stekker, stuk of 7 flesjes gellak, remover doekjes, een fles remover, clips voor de remover en bijhorende doekjes en nog een extra doosje en nagelvijl Enzo in. Dus het is wel vrij compact. Kan je evt zelfs ergens onder schuiven. De lamp op zich is net groot genoeg om je hand of voet te laten in passen, dus is zeker niet gigantisch.
Echt een goeie tip! Ik ben (na 3 maanden haha) weer van de acryl af en wil het toch zelf gaan doen. Heel fijn account dit
Thanks! Toch na lang twijfelen maar even bestelling gedaan. Ik heb vooralsnog alleen elite99 dus dit zal hopelijk een goede verbetering ook zijn
Ja dat zeker! Ik had eerst ook veel elite99, maar de laatste tijd was ik niet echt tevreden over hun producten. Heel waterige consistentie, slechte dekking, kleuren die enorm off zijn, korreltjes (waarschijnlijk stofjes of pigment poeder dat niet goed is opgelost) in de lak. Kiki daarentegen is echt heel fijn. Zowel de basisspullen als de kleurtjes en ook niet zo bizar duur als sommige andere merken.
Succes!
Oh zo irritant als gellak snel los laat! Heb nu Kiki London zwart sinds gisteren en vanochtend kan ik het er gewoon af halen. Heb ontvet, gevijld, primer. Nog eens proberen met dunnere lagen maar echt zooooo irritant dit!
Ik las laatst las bij Michelle.ivak.nails op insta dat een dubbele laag basecoat hier wel tegen helpt, en zij raadt ook het gebruik van een cleanser af na het opruwen van de nagel
@Sia inderdaad wat hierboven al staat, maar hou er ook rekening mee dat zwart en andere hele donkere kleuren vaak langer uit moeten harden vanwege de vele en vooral donkere kleurpigmenten. Ipv 30 seconden dus bijvoorbeeld 60 seconden doen en, zoals je zelf al zegt, heel dun lakken.
Oh en ontvetten alleen met cleanser of aceton, niet met die bruine flesjes alcohol van bij de drogist. Dat ontvet niet genoeg omdat er andere stoffen aan toe zijn gevoegd
Dit was de enige manier waarop ik deze kleur het beste op de foto kreeg . Op alle foto’s leek hij heel erg beige maar is dus wat rozer. Keer een stuk korter, andere vorm en neutraal kleurtje.
Edit: nu de foto hier is geüpload is de kleur nog niet wat hij in het echt is hahah. Nouja mooi zacht roze moet het dus voorstellen.