Ja die kleur en alle andere uit die lijn zijn echt heel mooi. Denk dat het komt omdat ze zo gepigmenteerd zijn. Ze dekken natuurlijk wel heel goed.
Ik heb verder alleen maar donkere/gewone kleuren van PG dus ik durf eigenlijk niet te zeggen of dat zo met alle is. Wat ik bij die Lavender Grey doe is hem heel goed opwarmen door het flesje tussen mijn handen te rollen of door het even op de verwarming te zetten in de tijd dat ik mijn nagels prep. Dat werkt wel een beetje, maar alsnog blijft de consistentie echt dikker dan andere lakjes.
Thanks, goeie tip! Ga ik de volgende keer proberen.
Oh ik vind hem je heel mooi staan!
Is dit toevallig eentje uit de Italië collectie van OPI?
Yes! Het is my Italian is a little rusty . Goed gespot hoor!
Dat dacht ik al! Zag hem al een paar keer voorbijkomen op Instagram. Echt een mooie kleur
Denk dat ik die ook nog ga halen, heb nog wel plek voor fijne herfstige kleurtjes.
'T is ook best een bijzondere kleur . Ik heb wel even moeten zoeken, was op veel plaatsen uitverkocht maar vorige week kwam 'ie terug binnen bij Douglas
Als het in een gewoon nagellakpotje zit dan doe ik het met het kwastje van het potje. Maar ik heb ook buildergel in een gewoon potje en dan doe ik het met een speciaal kwastje.
Met een gelkwast vind ik te lastig als het al in een nagellakpotje zit. Dan moet je met twee kwastjes werken of de gelkwast in het potje dippen maar dan zie je dus niet hoe ver je er al in zit.
Wel super mooie vorm en lengte heb je.
@BiloxiParish ik heb ook lavender grey van pg en het hier totaal geen last van. Dus misschien hebben jullie beide een verkeerde batch te pakken??
Oh echt? Wat gek. Misschien toch maar eens contact opnemen met PG dan…
Ja zal ik doen als ik jou was. Ik zit op zo fb groep en lees dat mensen vaker contact met hun opnemen en dan vaak mogen ruilen etc.
Oh, ga ik toch maar eens doen dan denk ik! Dankjewel
Is het fel-blauw maand ofzo haha
Gevaarlijk!!!