Show je nagels

14 likes

Als ik al deze prachtige foto’s zie wil ik echt naar een nagelsalon, maar ben echt bang dat dat tot een dure verslaving leidt :joy:

je kan het ook aan jezelf leren.
ik zeg niet dat dat perse een goedkope verslaving is… maar dan kun je het een hobby noemen en geld uitgeven aan een hobby is niet zo erg toch :sweat_smile:

3 likes

Thanks! Ik ben echt lastig maar al die nude tinten (licht en donker) vloeken echt bij mn huid. De bovenste vind ik wel heel mooi :star_struck:

dat geeft toch niet! was niet bedoeld dat je het moet nemen! gewoon ter inspiratie ook leuk voor anderen.
nude tinten zijn zo lastig vind ik… ook met lippenstift.
soms doe ik het op en lijken m’n lippen echt naakte garnalen ofzo. zo gaar! zelfde met nagels.
Ik vind het echt lelijk als ze de big-kleur van m’n handen naar boven halen. liever dat m’n handen wat geler en bruiner lijken dan van die roze worsten hahaha

1 like

Jaa ben heel blij met je inspiratie! Helemaal eens betreft nude, maakt mijn handen soms zó doods als de tint net niet goed is. Echt zonde, want kan zo chique staan.

Haha mooie beredenering! Ga me inderdaad eens verdiepen in een set om zelf aan te schaffen

1 like

Thanks!
Hij is van Essence - 03 I :heart: you berry much
Hij is alleen in het potje lichter dan een dubbele laag op je nagels :woman_shrugging: achteraf blij mee, maar je verwacht dus iets lichters als je hem koopt.

2 likes

Ik baaaaaaaal dat ik mijn nagels niet mag lakken door mijn werk :frowning_face:
Ze zijn mooi lang en sterk en zo toe aan een laagje nagellak

3 likes

Essie A-List. Mooi kleurtje maar jelly en daarom erg doorschijnend, gelukkig merk je dat niet op korte nagels. :smile:

13 likes

Haha kort?? Ik vind dit echt een prachtige lengte, hele mooie natuurlijke nagels heb je!

4 likes

Het lijkt zwart, maar is diep donkerrood/paars.

13 likes

Weet jij welke kleur dit is? Foto in de mini?

Nee geen idee sorry. Heb ingetypt Mauve nails en dan beetje gescrolld enzo

Ik heb nu deze kleur:

Ik dacht dat het een stuk donkerder zou zijn. Deze kleur vind ik eigenlijk niet zo. Het is heel licht grijs.

25 likes

:blue_heart: Beetje kale hand wel zo zonder ringen

13 likes

Droge handen en nagelriemen, maar heel blij met m’n nieuwe herfstkleurtje

10 likes

Lavender grey van PG? Die heb ik ook net op, ik vind het lichte wel leuk!

Nee is een lakje van vena lisa volgens mij

1 like

Lakt die bij jou wel een beetje fijn? Bij mij is die echt heel dik, haast stroperig. Al vanaf dat ik de eerste keer het flesje opende…

Neen, hij lakte echt niet fijn! Heel dik inderdaad. Dacht dat ik pech had met mijn flesje of niet handig genoeg was met lakken maar het ligt dus blijkbaar aan de formule :confused:. De kleur zelf is wel heel mooi

Edit: had dat ook met een andere lichte uit die collectie, een blauwgrijze (sky grey denk ik). Is dat met alle lichte kleuren van PG zo? Zijn m’n eerste gellakjes