Show je nagels

Niks spannends en ik ben niet echt een goede lakker, maar ik wil het toch even showen. Geinspireerd door dit topic gestopt met nagelbijten! Was zo klaar met het armoedige aanzicht, nu nog even volhouden.

13 likes

Heel mooi! De lengte is dus van jezelf? Echt prachtig.

1 like

Thanks! Ben er ook altijd heel blij mee, en yep dit zijn m’n eigen nagels.

1 like

Ze zien er al goed uit!

Dank je! Ik ben er ook echt wel blij mee, na 27 jaar heftig toetakelen zijn ze nog steeds hartstikke sterk en ze scheuren ook echt niet! Mega fijn, het waren echt kloofjes… geen gezicht dus voor iedereen die ook bijt: als mij het zelfs lukt, jullie dan vast ook!

1 like

Niet zo netjes (nagelriemen ew), maar ik voel me een zeemeermin. Stardust sparkle van de Hema.

(Boetes zijn prima ondergronden :flushed:)

17 likes

Ben ik weer met mn vragen. Welke base en topcoat gebruiken jullie voor gellak? En heeft iemand nog tips om het er af te halen of sowieso nog tips waar ik op moet letten?

Ik deed vroeger altijd mijn eigen nagels met waterdecals en glitter, striping en weet ik het. Maar de laatste tijd blijft mijn nagellak echt slecht zitten, zelfs met de catrice topcoat maar een paar dagen terwijl het vroeger meer dan een week goed bleef (draag ook echt alleen nog maar 1 kleur) dus ik wil eigenlijk proberen of gellak wat is.

It’s base nude gellak van Veronica Nails. Fijne nagellak en voor relatief goede prijs een starterspakket incl lamp base- en topcoat, primer cleanser etc. :grin:

8 likes

Haha, super bad ass. Zou ik willen. Heb hem online bekeken en betaald :innocent:

9 likes

Wat een mooie nagels allemaal, kom ik met mn stompjes… krijg meteen zin om ze te verzorgen

Nieuwe lakjes :star_struck:

13 likes

Al een stukje uitgegroeid maar vind het zo’n mooie kleur
Hij is van Essie alleen ik weet nu even de naam niet, zal hem als ik weer thuis ben even opzoeken

Edit: Essie - leggy legend

12 likes

Ik zie regelmatig caption voorbij komen, is er iemand die hier een pakje van heeft en zo ja; houdt het echt langer dan een week zonder chippen? Ik vind 16,95€ om het even uit te proberen iets te gek :nerd_face:

Net gelakt. Echt een lelijke poep kleur maar t zit er nu al op

7 likes

Beetje verpest maar ja.

(Mijn middelvinger)

7 likes

Vind de kleur juist leuk!

2 likes

Oeh waar gekocht? En duur?

Catrice - 09 vintagged pink

40 likes

Love deze! De echte herstkleurtjes komen er weer aan

1 like