Show je nagels

Mooie kleur! Welke is het?

1 like

Ik weet de naam niet maar het is 323 van Magnetic Nails

1 like

Wil iemand deze hebben? Van Elite99, een gellak voor onder de lamp dus!
Ik had een veel lichtere kleur verwacht, dus ik heb hem niet gebruikt. Mag gratis ophalen in Den Haag

Catrice spectra light 04

16 likes

12 likes

Mysterious Black van E.tos. beetje vreemde naam want de kleur is donker groen.

13 likes

36 likes

Wauw! Welke nagellak is dit?

1 like

Zijn neppers! Gewoon van die plastic opplakgevallen, van Lime Crime zijn deze. Ik heb trouwens wel eens iets soortgelijks gehad met gelnagellak (gewoon met zo’n goedkope lamp van essence) en van dat poeder wat ik van eBay weg had, ging ook best goed!

1 like

Over wat voor merk nagellak gebruik je de catrice topcoat? Ik heb hem namelijk n.a.v. de positieve verhalen hier, maar bij mij ging het er binnen een dag al af :worried:

Ah oke! Ik had hem eerst over catrice gedaan, maar dat ging supersnel bladderen. Nu zit het over een h&m lakje, dat blijft al iets beter zitten. Zal hierna eens yves rocher of essence proberen. Fijn dat het bij jou goed werkt!

Neude van essence

9 likes

Ik gebruik m ook regelmatig over Catrice nagellakjes. De eerste keer vond ik de topcoat tegenvallen, na 2 dagen al chips maar nu blijft t wel vaak 5-6-7 dagen zitten terwijl ik niets anders doe :thinking:

Maar 10 dagen… No way dat hij dat redt! Bij jou wel @HvO?

Black holo witch van fun lacquer :rainbow:

12 likes

Aaaaah die is onderweg naar mij, word heel blij van je foto’s! Als het goed is wordt 'ie morgen samen met drie andere lakjes bezorgd. Eindelijk mijn eerste F.U.N lakjes :heart_eyes:

2 likes

Aaah wat leuk!! Welke kleuren heb je nog besteld?

Ik ga trouwens wel nog een goede peel off basecoat bestellen, die glitters zijn echt vreselijk om van je nagels af te krijgen :sob:

Dit is mijn order:

Dus Black Holo Witch, How Deep Is Your Holo? (H), Grape Soda en Flattering.

Ik heb gelukkig nog een goede peel off basecoat, met dit soort lakjes ook echt mijn voornemen om die eronder aan te brengen hahaha. Wat een kutwerk altijd inderdaad :joy:

11 likes

Wauw prachtige kleuren!

Welke peel off basecoat gebruik jij? Ik heb ooit die van NYC gekocht, die heb ik nu voor het eerst gebruikt, maar weet nog niet of het was is haha. Ik las wel dat die van het merk ünt goed is, dus misschien dat ik die bestel.

1 like

Ik gebruikte tot nu toe ook die van NYC! Die heeft het prima gedaan. Maar die heb ik gewoon gekocht omdat dat de enige was die ik hier in de buurt in de winkel kon vinden :joy:

Maar ik moet ook nog een nieuwe hebben, aangezien die van mij een beetje oud is inmiddels haha. Dus ga ook maar wat research doen.

1 like

13 likes