Aaah wat leuk!! Welke kleuren heb je nog besteld?
Ik ga trouwens wel nog een goede peel off basecoat bestellen, die glitters zijn echt vreselijk om van je nagels af te krijgen 
Aaah wat leuk!! Welke kleuren heb je nog besteld?
Ik ga trouwens wel nog een goede peel off basecoat bestellen, die glitters zijn echt vreselijk om van je nagels af te krijgen 
Dit is mijn order:
Dus Black Holo Witch, How Deep Is Your Holo? (H), Grape Soda en Flattering.
Ik heb gelukkig nog een goede peel off basecoat, met dit soort lakjes ook echt mijn voornemen om die eronder aan te brengen hahaha. Wat een kutwerk altijd inderdaad 
Wauw prachtige kleuren!
Welke peel off basecoat gebruik jij? Ik heb ooit die van NYC gekocht, die heb ik nu voor het eerst gebruikt, maar weet nog niet of het was is haha. Ik las wel dat die van het merk ünt goed is, dus misschien dat ik die bestel.
Ik gebruikte tot nu toe ook die van NYC! Die heeft het prima gedaan. Maar die heb ik gewoon gekocht omdat dat de enige was die ik hier in de buurt in de winkel kon vinden 
Maar ik moet ook nog een nieuwe hebben, aangezien die van mij een beetje oud is inmiddels haha. Dus ga ook maar wat research doen.
Grape Soda van F.U.N
moet alleen nog even mijn nagelriemen opschonen. En aaaah die korte nagel van mijn middelvinger is zo stom.
Zwart is echt mn favoriete nagellak kleur! Vind het juist heel chique
Ja vind het ook heel mooi! Draag het alleen niet zo vaak meer, verschrikkelijk om eraf te halen
. Net als bordeauxrood, vind ik ook super classy.
Ook niet met goede basecoat eronder? Draag bijna alleen maar zwart!
Meestal ben ik te lui voor een basecoat
Maar zal het eens met proberen, zou fijn zijn als het er dan beter af gaat zonder dat ik compleet zwarte vingertoppen heb haha
Doet wonderen!
YES. Dan heb ik je geïnfluenced haha! Staat ook echt prachtig met je ring (die heel erg mijn smaak is).
Yeeeeees bish 
Mocht iemand nog een betaalbare 36 watt uvlamp (dus geen led) zoeken om uit te proberen: ik heb er vandaag een gekocht bij action voor 11,95. Komende week heeft kruidvat dezelfde lamp ook voor 14,95.