Grape Soda van F.U.N moet alleen nog even mijn nagelriemen opschonen. En aaaah die korte nagel van mijn middelvinger is zo stom.
Zwart is echt mn favoriete nagellak kleur! Vind het juist heel chique
Ja vind het ook heel mooi! Draag het alleen niet zo vaak meer, verschrikkelijk om eraf te halen . Net als bordeauxrood, vind ik ook super classy.
Ook niet met goede basecoat eronder? Draag bijna alleen maar zwart!
Meestal ben ik te lui voor een basecoat Maar zal het eens met proberen, zou fijn zijn als het er dan beter af gaat zonder dat ik compleet zwarte vingertoppen heb haha
Doet wonderen!
YES. Dan heb ik je geïnfluenced haha! Staat ook echt prachtig met je ring (die heel erg mijn smaak is).
Yeeeeees bish
Mocht iemand nog een betaalbare 36 watt uvlamp (dus geen led) zoeken om uit te proberen: ik heb er vandaag een gekocht bij action voor 11,95. Komende week heeft kruidvat dezelfde lamp ook voor 14,95.
Vandaag F.U.N Flattering opgedaan. En Essence Better Than Gel topcoat voor het eerst om te proberen!
Ben benieuwd hoe 'ie in de zon is
Vandaag een donkerrode kleur van sensationail opgedaan maar man, wat een rotlak!! Heb 3 lagen moeten gebruiken en het is nog niet dekkend. Leek ook net alsof ik de lag wegveegde met t borsteltje. @Hova jij gebruikt geloof ik Quida? Ben je tevreden? En dekken die lakjes wel met 2 lagen? (Zo ja, heb je tips qua kleur? )
Het helpt bij mij in dat geval vaak om tussendoor even een keer ‘schoon’ te maken met een beetje pure alcohol. Dan dekt het volgende laagje meestal veel beter, ipv dat je de helft er weer vanaf veegt.
Ja die dekken wel met 2 laagjes. Ik vind 110 een mooie donkerrode kleur