Show je nagels

Ja zal ik doen!
Ik merk niet echt verschil hoor qua hoelang het blijft zitten, de dekking van Elite99 is wel beter trouwens

1 like

22 likes

Verse gel nagellak voor ADE!

17 likes

8 likes

Gistreren was het weer tijd voor een nieuwe set!

14 likes

Moooi!

1 like

19 likes

Je pinknagel is zo schattig :face_with_hand_over_mouth: alsof ie dapper mee doet met de rest haha.

@Sookie toffe kleur!!

7 likes

Haha!

Aww sorry! Arm pinkje. Gekukkig zit er wel nog een klein nageltje op.

Zal ik je eens heel gelukkig maken? Komt gewoon van de Action!

Setje heet 603 purple revolution en dit is de kleur 421 purple passion.

Ik was er ook naar opzoek. Sinds ik die post hier zag van @nijme wilde ik ook zo’n kleur!

Het setje kost 1,69 of 1,29 weet ik niet precies, maar in ieder geval heel goedkoop

3 likes

91 the one and only van essence. Vond ik wel een mooi kleurtje voor het najaar :relaxed: :fallen_leaf:

20 likes

Kan je dan niet beter een starterkit aanschaffen en het zelf doen?

Oh met gelnagels bedoel je iets anders dan gelnagellak met zo’n lamp? Aangezien je zegt dat alleen gellak niet gaat? Of bedoel je daarmee gelnagellak waarbij je geen lamp nodig hebt? Ik snap je geloof ik niet haha, want met gelnagellak met lamp zou het zelf doen toch juist sneller zijn dan ervoor de deur uit moeten en het door een ander laten doen. Lijjkt mij dan althans, heb het nooit in een salon laten doen, maar neem aan dat zij gewoon dezelfde stappen doorlopen.

Oh dan heb ik je verkeerd begrepen! Daar ben ik verder niet in thuis dus kan ik je niet mee helpen helaas!

1 like

9 likes

Ik vind de kleur zelf mwoaaaah maar soms moet je een gokje wagen

17 likes

19 likes

Ik heb nu over die nagellak een laagje blanke topcoat van gelnagellak gedaan en ze onder de lamp gezet, ben benieuwd hoe dit blijft zitten! Rode kleur is dus normale nagellak

17 likes

Nice! Ben benieuwd of het werkt!