Not just a pretty face van Essie en een glitterlak van UNT.
Ohh ik vind die glitterlak echt heeeel mooi, welke is dat?
Merciii
Wat een mooie kleur! Je weet zeker niet welke dit is?
Dit ziet er echt lang niet zo mooi uit als alle nagels hier, maar ik ben er ZO trots op!! Ik ben al mijn hele leven een nagelbijter, ik bijt ze echt extreem kort.
Maar ik ben er nu bijna een maand vanaf gebleven en nu kan ik ze eindelijk lakken
Iemand tips voor een goede (goedkope) plek om gellak te laten zetten in Rotterdam?
Ik heb het een paar keer laten doen bij Whoops. Tijdje geleden alweer. Ze werken met Essie gellak en de vrouw die nagels doet in de salon werkt heel netjes en is heel lief. Prijs was gemiddeld.
Ik heb vandaag mijn ali express bestellingen binnengekregen met gellakjes en een mooie lamp etc. Ben echt verrast door de kwaliteit (Nu alleen mijn lakkunsten nog wat perfectioneren)
Donderdag nagels gelakt met pinc gellac, nu alweer 2 hoekjes ge’chipt
Zijn de base en topcoat van elite99 nu wel veilig of niet? En zo nee welke zijn wel fijn en veilig? Oh en is een primer noodzakelijk bij gellak? Ik zie dat je volgens sommige sites primer en dan basecoat aan moet brengen, maar andere zeggen dan weer alleen basecoat?
Meh, de nagels van mijn linkerhand waren helemaal perfecto dezelfde lengte en mooi gevijld dus ik dacht als ik weer mn nagels heb gelakt kom ik hier even showen, is de nagel van mijn middelvinger afgebroken…
Wauw! Zijn dat je echte nagels?
Al m’n nagels waren laatst aan het afbrokkelen/scheuren. Geen idee hoe het kan. Heb ze nu helemaal kort en rond afgeknipt en verzorg nu super goed m’n nagelriemen. Maar ik kan echt niet wachten tot ze weer mooi zijn en ik ze weer netjes kan lakken.
Ah oké! Vond ze er zo ‘echt’ uitzien haha. Hele mooie vorm!
De base- en topcoat van Elite99 heb ik (nog) niet (wel besteld!) dus geen idee. Heb wel kleurlakjes en die zijn prima! Mijn nagels zijn niet meer beschadigd dan met de lak die ik van Sensationail al had.
Ik breng alleen primer aan op de uiteindes van m’n nagels, juist zodat ik de rest van mijn nagel minder beschadig. Het gaat er dan makkelijker af. Het werkt dus wel degelijk om het meer vast te zetten!
Thanks! Dan ga ik ook maar primer erbij bestellen. Wil je nog laten weten hoe je de elite basecoat en topcoat vindt als je die binnen hebt?
Ik heb voor nu sensationail base en topcoat besteld en een kleurtje van Elite en lamp van ali. Maar de prijs van sensationail vs elite is wel echt groot dus als er niet echt verschil is dan is dat wel een suk chiller.