Show je nagels

Is een gellakje, Violet volgens mij, van EnailCouture.

20 likes

Hoop dat m’n nieuwe kleuren snel binnenkomennnn

21 likes

Vet! Ook je nagelvorm, vind het echt cool.

1 like

Thanks!

1 like

Echt een mooie kleur! Lakt’ie fijn?

Mesauda 32 Luxury. In het echt is hij veel meer roze/paars, echt een soort donkere fuchsia!

Door dit topic lak ik trouwens elke maandag mijn nagels en kijk ik er ook echt naar uit/denk ik na over welk kleurtje ik de keer erna wil, echt superleuk!

12 likes

Jaa! Lakt super, 2 laagjes en hij dekt al perfect.

1 like

Wauw!!! Welke lak is dit? De glans is waanzinnig!

Aaah mooi allemaal :heart_eyes: zo mooi die herfst en winterkleuren!

17 likes

Thanks! PG Beautiful Black. Glans is inderdaad heel mooi.

Glow with the flow, Essie

19 likes

Die vaas op de achtergrond :heart_eyes: waar heb je die vandaan?

Ik zit zoooo lang te twijfelen over deze kleur. De ene keer vind ik hem super mooi, andere keer vind ik hem een beetje lelijk. Maar ik ga hem maar gewoon kopen denk ik. Op deze foto ziet er hij echt mooi uit.

Ik heb weer gekozen voor een lekker vrolijk kleurtje. De vorige keer had ik mat zwart en dat vond ik ook wel heel vet maar dit is meer mijn ding haha

30 likes

Dat dacht ik dus ook. Maar kon gisteren de verleiding niet weerstaan, omdat verschillende nagellak bloggers er zo enthousiast over waren hahaha.

Dat had ik dus na het zien van jouw foto. Ben as we speak mijn nagels ermee aan het lakken en moet eerlijk zeggen dat het me (nog) niet tegen valt haha

1 like

15 likes

Ik heb een greige nagellak die ik heel mooi vind als nude nagellak, maar hij chipt heel snel (zelfs met een goede topcoat). Ik krijg de kleur niet goed op de foto helaas, maar heeft iemand een mooie greige die goed blijft zitten, of die het met een topcoat goed doet?

@knofje waar is de jouwe van? En @chanel_addict hierboven? (of is dat meer grijs?)

Nee mijne ziet er in het echt wel als greige uit. Is gellak van Crystal Nails 1S49 als ik het goed herinner.

1 like

Nagels kort geknipt en even een neutraal kleurtje. Ik ben denk ik verslaafd aan gellak.

17 likes

Heel mooi!

1 like