Show je nagels

Ik ben bij mijn ouders en mijn nagellak was gechipt (na één keer zonder handschoenen afwassen :angry::angry:, maar oké, vijf dagen i.p.v. zeven is niet zo slecht), dus ik heb snel nagellakremover en een potje voor €2,- gekocht. Volgens mij is dit voor het eerst in jaren dat ik geen base- en topcoat gebruik, ik ben benieuwd.

Bellaoggi 40 Innocent

10 likes

8 likes

Ik heb er eentje van Essie die bij mij iig goed blijft zitten. Zal zo ff opzoeken hoe die heet.

Edit: hij heet Master Plan!

1 like

16 likes

Toch maar weer een keer zelf gellak gedaan… nu hopen dat tegen de tijd dat ik het er af wil halen, dit beter gaat dan voorgaande keren :sweat_smile:

19 likes

Bij mij blijft het nooit de beloofde minimaal 2 weken netjes, na 4 dagen beginnen de 1e chips te komen.

Met het afhalen heb ik dan weer geen problemen

OPI - Lincoln Park after dark

18 likes

Haha ja ‘normaal’ zou je het er af moeten kunnen trekken of vrij gemakkelijk moeten kunnen losweken met aceton. Maar bij mij draait het meestal uit op keihard krabben en kapotte nagels :sweat_smile: Maar goed, we zullen zien, het blijft in tegenstelling tot bij @Quinn dan wel weer als een huis zitten :wink:

Tip voor het afhalen van gelnagellak, ik leg altijd een kruikje op m’n handen nadat ik ze hem ingepakt met aluminiumfolie. Natuurlijk wel gezond verstand blijven gebruiken en als het te warm voelt het kruikje er afhalen, maar ik heb echt het idee dat de gel er dan sneller vanaf komt.

Tips voor minder chippen, dubbele basislayer voor meer sterkte (dus minder buigen, mogelijkheid tot scheurtjes) en ook de top van je nagels goed lakken.

1 like

Al m’n gelnagellak aan het testen. Nu nog bepalen welke ik straks op doe. Moeilijkste keuze altijd.

16 likes

Dit zit er nu op. De nagelsticker is van AliExpress. Later hoorde ik van iemand dat het een teken is wat iets betekent in het Algerijns? :sweat_smile:

12 likes

27 likes

Ooh dank je wel :heart: Zeker niet verkeerd opgenomen

2 likes

11 likes

:joy:
Ik moet het er echt echt echt afhalen maar ik heb zo’n hekel aan nagels lakken he

7 likes

Gaaf! Zijn die buitenste nagels meer bruin of rood?
Je hebt ze dit keer wel wat korter dan normaal of niet?

1 like

Ze zijn bruinrood! Met flits zie je de echte kleur beter en ze zijn langer dan normaal. Ze komen net boven mijn vingertoppen.

13 likes

Dinsdag zijn deze bij mij gezet. Maar je ziet het grijs van de vorige keer er doorheen dus dan is het effect van wit matte nagels een beetje weg :frowning: morgen maar even zelf een laagje witte nagellak eroverheen. Op de ringvinger zitten glitters in wit maar dat zie je op foto niet zo goed haha

5 likes

Iemand ervaringen met de Meanail gel lakjes? Beetje goede kwaliteit? Ze zijn vegan en cruelty free :white_check_mark:

1 like

Ik heb laatst een mini versie gratis gekregen toen ik een lamp bij hun bestelde. Maar het was een licht nude roze kleurtje. Dekte niet heel goed (maar logisch voor de kleur). Lakte wel goed, was niet dik.

Heb ‘m alleen op zo’n nagelwiel nagel gelakt, dus ik kan niks zeggen over de houdbaarheid ervan.