Ik was op werk ineens mn nagellak kwijt. Zag ineens dat mn wijsvinger helemaal geen lak meer had, echt alsof ik remover had gebruikt. Ik zei ook echt hardop huhhhhh? Super raar, want de rest zit echt muurvast, ook al heb ik geen base coat gebruikt. Ben benieuwd waar dat dan is gebeurd, heb zelfs nog een envelope open gemaakt om te checken voor het geval iemand ineens een velletje nagellak krijgt.
Ciaté Knee Highs met daarop een laagje Purple Rain en op mijn wijsvinger ook nog een laagje Kaleidoscope.
Op de tweede foto zie je een beetje dat de glitters niet alleen zilver, maar ook paars zijn. Krijg het helaas niet goed op de foto.
Sorry ik was dit helemaal vergeten maar ik dacht er net ineens aan, dus mocht je het je nog afvragen, het is de kleur Pearly Golden Green
Yes as ga hem direct scoren haha. Of nouja kijken of hij nog te verkrijgen is.
Oh ja geen idee eigenlijk… M’n schoonmoeder was aan het opruimen en die kwam hem tegen. Ik hoop dat je hem nog ergens kan vinden
Wat toevallig. Ik zag deze toevallig langs komen op insta bij degene die ze gezet heeft. Zij kan zoooo netjes lakken.
Ja he heel blij met dr!
Ik heb een nagelborsteltje in mijn douglas-adventkalender gekregen, althans ik denk dat dat het is. Hoe gebruik ik dat?
Wauw welke is dit?
Pearly Golden Green van Kiko, maar volgens mij is hij er uit
foto weg
Uitgroei want zit al een dikke week op maar kreeg de kleur niet goed op de foto. Het is chocolade bruin. Voor de kerst nog even een wijnrood/paars kleurtje erop!
Ik dacht, doe eens gek in plaats van maar 1 kleur.
Ik heb gebruikt: go with the flowy, under the twilight en stay up slate, allemaal van Essie.
Glittert wel iets meer in het echt (rood/roze/goud) en onder de glitter zit roze parelmoer maar je ziet t niet goed. Vind zelf de combi met rozegouden horloge en nagels echt

En nog geen idee wat ik aantrek met de feestdagen en dit matcht met alles.