Show je nagels

@Zeezout Heel mooi! Waar is die van?

Of heeft iemand toevallig tips voor een matte topcoat (bestaat zoiets eigenlijk überhaupt)? Ik heb die welbekende topcoat van catrice, waar ik heel blij mee ben, want hoef mn nagels maar 1x per anderhalve week te doen of zo, terwijl ik vroeger altijd na een dag of hooguit twee al haakjes had en het afbladderde. Maar vraag me af of er ook zoiets in mat is, want heb niet altijd zin in hoogglans op mijn nagels.

Ik heb deze van de hema gehad voordat ik met gellak begon: https://www.hema.nl/mooi-gezond/make-up/nagellak/long-lasting-nagellak/top-coat-nailpolish-matt-11244520.html
Werkt prima en bleef ook best lang zitten.

2 likes

Geen tips maar 1x per anderhalve week met gewone nagellak. Goed spul :scream:

Ja, echt geweldig spul! Deze is 't:

3 likes

Haha, you influencer you! Geen idee of ik de tip hier vandaan had eigenlijk, maar kan iig niet meer zonder. Heb vandaag toevallig net een nieuw flesje gehaald omdat de eerste bijna leeg is, maar zag zo gauw geen matte. Maar was ook even snel in mijn lunchpauze de DM vlakbij werk ingedoken, zal volgende keer eens beter kijken. En anders haal ik tijdens mijn kerstvakantie die bij de hema om te proberen :smiley:

7 likes

Deze van de hema vond ik ook fijn, maar is bij mij wel uitgedroogd toen ik hem een tijd niet gebruikt had

Oh echt? Zat hij wel goed dicht dan? Bij mij was ie dik een jaar na aanschaf nog steeds vloeibaar. En ik gebruikte hem ook niet iedere keer. Vaak maanden niet.

Volgens mij wel… Ik had hem wel echt meer dan een jaar niet gebruikt.

16 likes

Mooi! Welke kleuren zijn dat?

Geen idee eigenlijk. Het is van Pink Gellac. Ik kan het de volgende keer wel even navragen.

1 like

Superongelijk in lengte maar ik ben zo trots op mijn twee lange nagels dat ik het niet over m’n hart kan verkrijgen ze in te korten zodat alles even lang is

25 likes

Haha groot gelijk heb je! Waar komt deze prachtige kleur vandaan!?

Hij is van Kiko als ik me niet vergis! Ik zal thuis even kijken welke kleur het is :smile:

1 like

Zwart met roze/fuchsia glitter.
Beetje lelijk gelakt. In het echt is de glitter wel veel mooier. Alleen heb ik een nieuwe gel topcoat gebruikt blijft ie een beetje plakkerig ondanks dat het no wipe zou moeten zijn en ik ook al langer onder de lamp heb gezeten dan aangegeven :thinking: heb al cleanser geprobeerd maar dat werkt ook niet?

21 likes

Nummer 168 van Herome. Op de foto is hij wel wat feller dan in het echt.

22 likes

Het was weer tijd voor een andere vorm.

24 likes

@Huismus Dankzij jou heb ik nu ook Essie Not Just A Pretty Face gekocht, en ik ben verliiiiieeefd! Wát een mooie kleur, de perfecte nude voor mij :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ah wat leuk. Het is ook de titel van een van mijn favoriete liedjes van Shania Twain. En hij combineert heel mooi met glitters.

1 like