Show je nagels

glitter glamour

15 likes

Ik had deze bij Vera Camilla gezien:

En geprobeerd na te maken met een roze nagellak en glittertopcoat:

Op de pink zie je de kleur van de base het beste. Hij is niet even mooi als bij Vera maar vind hem toch ook wel leuk geworden!

12 likes

Glitter en een beetje buiten m’n comfortzone

19 likes

Ok, ik vind van mezelf dat ik echt mannenhanden en nagels heb, maar ik heb ze nu voor het eerst (ooit) wat langer laten groeien en dat ziet er zo uit. Jullie vinden het waarschijnlijk niet lang, maar alles waar vuil onder kan komen is voor mij lang.

26 likes

Ik vind je nagels met deze lengte mooi! Je hebt ook mooie witte randjes :relaxed:

1 like

Zwart met glitter. Zag na deze foto dat ik mijn nagelriemen even goed moet insmeren :sweat_smile:

35 likes

Hoe krijgen jullie je nagels er zo flatteus op hhaha. Ik dacht ik ga nog voor feestelijk met glitters met o&n.

-andere foto komt de kleur beter over-

13 likes

Sorry, late reactie! Dankjewel :grin:

Het is inderdaad gellak maar ik heb het in een salon laten doen. Het merk van de nagellak weet ik helaas niet…

1 like

28 likes

Weer neppers van de primark.

22 likes

Zwart van Catrice en glitters van een oude collectie van Essence

20 likes

13 likes

63 likes

Omg, perfectie.

1 like

11 likes

Nee helaas :wink: ik heb een heel lang nagelbed (heb ik me laten vertellen) en dit waren de eerst keer acrylnagels omdat ik dat toch een keer wilde proberen. Vond ze fantastisch maar omdat ik! al lange nagels van mezelf heb (dit was zonder verlenging) vind ik het zonde van het geld.

Deze sets heb ik er ook laten zetten, wilde het met kerst weer maar ze zit super vol helaas.

24 likes

glittersss

34 likes

Klusnagels :smile:

8 likes

Prachtig mag ik vragen bijwelke salon?

Krijg door dit topic zin om weer aan de slag te gaan met zelf gellak zetten. Voor nu mijn 7 dagen versleten nagels:

7 likes