Show je nagels

Ik vergeet altijd foto’s te maken haha, dit zit er al bijna een week op.

@Gustav dat wolfje is zo mooi! Hoe heb je die erop gekregen?

17 likes

Beetje te vergelijken met een plaktattoo. Je houdt ze 15 sec. in het water en dan leg je ze op je kleurlaag en daarna ga je er met een topcoat overheen en voilà.

4 likes

Oh wat leuk! Die ga ik bestellen haha, dankje

1 like

Ik heb hele korte nagels (nagelbijter), kan ik dan bij een salon mijn nagels een stukje laten verlengen? Is dat dan met acryl? Ik weet niet zo goed hoe dit werkt haha

Die water decals heb ik van de week ook binnen gekregen. Zo leuk. Zelfs mijn vader vond ze super vet want wolven is thuis wel een dingetje haha.

Heb echt een hele verzameling decals. Love die dingen. Al vind ik het soms wel lastig combineren omdat ik het liefst donkere kleuren lak draag.

@Memoria ja dat kan gewoon. Je kunt ze zo lang en zo kort laten vormen als je wil en ook de vorm kun je laten doen zoals je wil. Acryl is een optie maar gel kan ook.

2 likes

Jaa, ging echt een wereld voor me open. Ook dat je je hele nagels ermee kunt beplakken, ideaal!

Is ook veel chiller eraf halen dan een sticker aangezien een decal gewoon oplost en een sticker moet je echt krabben.
Hele nagel is wel best nog wat gedoe. Dat velletje is zo dun dat het bij mij super snel dubbelflapt en dat is dan heel lastig weer goed te krijgen.

Ze kunnen er een tip opplakken en vervolgens met een laagje gel of acryl de nagel en dus de verlening verstevigen.

1 like

30 likes

Hoe heten die lichtroze kleurtjes? Die zien er heel mooi uit!

21 likes

Nude Beige van Pink Gellac.

1 like

Ik ben er nog niet over uit of ik het mooi vind, ik heb eigenlijk altijd zwart of bordeaux rood :face_with_monocle:

61 likes

Oh, wauw. Ik vind dit juist heel erg mooi! Welke lak is dit?

1 like

Haha dankjewel! Ik vroeg het straks aan een vriendin en die vond het een lijkenkleur :joy: Het is een lakje van CND! Als je echt wil weten welke het precies is kan ik het even navragen?

1 like

Ohhh, dan heb ik deze al eens een keer gehad denk ik. Mijn moeder vond het inderdaad ook een vies kleurtje, maar ik vind het echt prachtig haha

1 like

Haha ja ik denk dat ik nog even onder de zonnebank ga, misschien kleurt het dan iets mooier :grimacing:

1 like

Oh ik vind dit ook mooi! Team lijk :raised_hands:t3:

Ik mag volgende week weer voor een nieuwe leuk en ik wil ook een beetje nude/lichtroze!

Dit is de perfecte nude kleur!

21 likes