@Fiona Heel mooi, welk nagellakje is dit?
Een gellak van aliExpress. Deze!
Heb jij ook dat die echt heeeeeel goed blijft zitten? Ik heb 2 kleuren van die lijn, een glitter en een zwarte met roze/fuchsia glitters en als ik die gebruik moet ik echt veel langer weken en moeite doen om het eraf te krijgen.
Super leuk op elkaar afgestemd
Dankjewel! Ik twijfelde tussen dit jurkje en een groene lange jurk en wilde dus een nagellakcombinatie die overal bij paste maar uiteindelijk ben ik wel blij dat het zo mooi op elkaar wat afgestemd inderdaad
Ja ik probeerde het er van de week af te halen omdat ik een aantal chips had maar ik kreeg het er bijna onmogelijk af haha maar ik heb al m’n gellak van dit merk en ben echt super tevreden
Heb je dan de hele lijn dus incl base topcoat primer of enkel de kleurtjes?
De helft was helaas afgebroken dus heb ze kort laten vijlen en voor het eerst gellak. Vind het erg mooi en tot nu toe erg tevreden!
Ik heb de base en top coat ook van die lijn ja! Primer heb ik nog van kruidvat haha
Nog met olie op mn nagelriemen. Na alle donkere kleuren weer even wat neutraals erop. Kleur is blush orange van p. ink gella. c.
Wie heeft dé tip om gellak van je nagels af te krijgen, zonder dat je nagels helemaal naar de getver gaan?
Met pure aceton gaat het er bij niet af en trek ik uiteindelijk van m’n nagels, waardoor er niks van over blijft.
Als je de aceton verwarmd gaat het makkelijker. Ik deed een kommetje aceton in een kommetje heet water, er is hier een woord voor maar kom er niet op…
Enfin, even paar minuten laten weken en dan brokkelt het af.
Het woord is au bain Marie haha
Ja die bedoelde ik dank haha
Ohh dat ga ik proberen, thanks! Als dit werkt, ben ik zooo blij haha
En het bovenste laagje van je nagellak vijlen helpt ook. Dan dringt de aceton beter in de lak.
Goed de topcoat er af vijlen en dan lang weken idd. Ik laat het echt wel een half uur zitten zonder tussendoor er aan te zitten. Ik heb nu sinds kort base2 van p ink g ellac. Die blijft minder lang zitten maar mn nagels komen er perfect onderuit. Had 20 minuutjes geweekt met aceton en alles kwam er in 1 keer af. Net alsof er een kunstnagel af komt zeg maar haha.