Show je nagels

Ik vind vierkant juist mooi! Waar heb je je nagels laten doen?

44 likes

Oh, echt heel mooi ! Is dit gellak/acryl of een gewoon nagellakje? Als het een gewone is, welk kleur en merk is dit (zowel het neutrale als de glitters)? :heart_eyes:

1 like

Oh heeeeel leuk deze combi :heart_eyes:

1 like

10 likes

Het is gellak! Ik heb ze laten doen dus weet het merk niet uit mijn hoofd, maar ik zal eens vragen welke het zijn als ik ze weer laat doen!

Misschien een hele stomme vraag :flushed:, als jullie je nagels lakken, ontvetten jullie ze dan eerst met nagellakremover? Mijn nagellak chipt soms zo snel, of laat gewoon los, ben benieuwd of het daar misschien aan ligt.

Smeer je met nagelriemolie? Volgens mijn nagelstyliste is dat zo’n beetje de oplossing voor alles! En sowieso een goede basenparen gebruiken en een goede topcoat.

Alle nagels netjes vijlen tot dezelfde lengte, nagelverharder gebruiken, elke dag even je nagelriemen masseren.

1 like

Nagelverharder laat je nagels wel sneller afbreken! Heb ik ook op een harde (haha) manier geleerd :’(

Wat is een fijne nagelriemolie?

Echt? Bij mij niet. Apart.

Dan heb jij geluk! Of ik juist ongeluk ;-;

1 like

Ja, doe ik, en op zich zijn mn nagels ook prima, alleen de lak hecht niet goed volgens mij.

Ik weet niet of je basecoat gebruikt, maar misschien dat de combinatie van je basecoat en nagellak niet lekker werkt? En er zit ook wel verschil tussen nagellak merken natuurlijk.

2 likes

Bij mij chipt ook alles heel snel, maar sommige merken veel sneller dan anderen, maar dat verschilt echt per persoon. Hele goedkope nagellak, maar ook Chanel bladdert bij mij al binnen een dag af. Mijn favoriete merk is Essie, dat blijft wel 3/4 dagen acceptabel zitten. Maar Kiko en Ciaté houden zich ook mooi bij mij.
Base- en topcoat maken ook uit, maar dat is vooral veel uitproberen. Ik gebruik Essie basecoat en Sally Hansen insta-dri als topcoat. Orly bonder vind ik ook een fijne basecoat.

Ik was wel altijd mijn nagels voordat ik lak, maar of dat helpt…

2 likes

Ik ontvet Mn nagels inderdaad wel altijd eerst. Ik heb gemerkt dat dat bij mij er wel echt voor zorgt dat t langer blijft zitten. En idd nagelriemen invetten!

1 like

Bedankt voor de tips!
@Huismus grappig, bij mij chipt Essie als een malle, terwijl goedkope Essence vaak wel blijft zitten

1 like

Gold Yellow van He.ma. Ik kreeg voorjaarsvibes van de zon en toen zag ik deze staan. Weet nog niet helemaal of ik de kleur nou leuk vind staan of niet.

25 likes

Ik vind het een prachtige kleur en hij staat mooi!

1 like