Show je nagels

Wat zit er nu op dan? Toch alleen doorzichtig?
Mooie vorm en kleur van je stylist haar nagels :heart_eyes:

Ahhh super lief dat je het hebt nagevraagd, thanks! Ik ga het even opslaan :blush:

1 like

Essie backseat besties.

16 likes

Vraagje! Kan ik met gewone nagellijk over m’n acryl + gellak nagels heen? Ik heb mn eerstvolgende afspraak pas 12 maart :open_mouth: Maar ik merk dat ik m’n felle nagellakkleur + glitters alweer wat zat wordt xD

@Hedwig kan prima, alleen de nagellak een met een remover zonder aceton.

Essie lady like, volgens vriend lady lijk.

10 likes

Bij de nagelssalon in mijn buurt kun je kiezen tussen:

KUNSTNAGELS V.A. €43.50
KUNSTNAGELS + GELLAK V.A. €53.50

Is de bovenste dan zonder kleur? Of zit daar ook een kleur bij maar dan met een ander soort lak dan gellak?

Sally Hanson Grayfitti met Ali nagelstickertjes! Beetje jammer dat het glittersterren zijn, had gewone witte verwacht. Maar ben verder helemaal gelukkig, zo cute!

Heb ook nog zwart en zilvere sterretjes.

11 likes

Beide interpretaties zijn mogelijk, soms rekenen salons nog een paar euro als je met gewone nagellak erover wilt gaan. Zou ze gewoon even bellen als je een antwoord hierop wilt.

1 like

Vind het erg opvallend maar wel leuk!

16 likes

Red hot chili van Ciaté.

17 likes

Na een half jaar stoeien met gellak van Ali toch maar weer naar een nagelstyliste gegaan. (Ik merk toch dat ik het niet zo mooi kan, kost veel tijd en ik heb er weinig zin in om het regelmatig te doen).

Ik wou een keer wat vierkanter ipv rond proberen, maar ik weet nog niet helemaal wat ik van deze vorm vind. Babyboom voor het eerst, daar ben ik wel erg blij mee!

40 likes

Vind de vorm heel mooi! En kleur ook :slight_smile:

2 likes

Kleuren zijn een beetje lastig vast te leggen op foto. In bepaald licht is het roze en paars en dan weer groen en geel.

Edit: zie nu pas dat mijn knokkels op die eerste foto zo verrimpeld zijn dat een Shar-Pei er jaloers op is haha. Jeetje

39 likes

Ellende :sob: wintersport met lange nagels werkt niet haha. Ik wil zo graag babyboom nagels maar m’n nagelstyliste kan het (nog) niet, echt jammer, wil liever niet voor eenmaal ergens anders heen want ben blij met haar.
Volgende week gelukkig weer nieuwe nagels, ben alleen nog niet uit over de kleur. Ik denk aan zwart, lekkere lente kleur :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Heel mooi! Maar zit er olie ofzo op? De overgang van nagel naar vinger lijkt heel raar

Ik heb vandaag deze gekocht. Kleur 157 voor de liefhebbers. Op de foto’s lijkt het misschien gewoon bruin maar in het echt is hij iets interessanter.

13 likes

@Yzile ik zie het inderdaad, denkt dat dat door de weerkaatsing op de foto komt. Ik zie wel m’n nagelriemen goed en dan pas m’n vingers. Het zit er wel dicht op, maar zit niet vast aan m’n nagelriemen.

Johnny Deep van Catrice

10 likes

Ik heb helaas geen afstandsbediening, haha. Ik ga vrijdag op vakantie en neem me steeds voor om mijn nagels goed te verzorgen en te vijlen, en om een heel mooi lakje uit te zoeken en een goede basis- en topcoat, maar ik loop inmiddels al twee dagen met topcoat op mijn vingers en ik weet niet wat ik wiiil. Wat zijn jullie ride or die’s?

15 likes

Heb even geen tips haha maar wou alleen zeggen hoe mooi ik je nagels vind zo! Wauw :slight_smile:

1 like

Jaaa een nude kleurtje ofzo, dan zie je chips tenminste niet zo goed! Is fijner op vakantie.
Ik heb chocoladebruin met glitters erbij nu maar je ziet de chips goed aan de bovenkant en dat ergert me echt

1 like