Show je nagels

WAT HEB JIJ DAAR NOU VAST

6 likes

Een shiny afstandsbediening mijt!!!

1 like

Geloof ik niks van.

2 likes

Wat hebben jullie allemaal prachtige nagels zeg! :heart_eyes:

1 like

@rodepaprika ik denk dat je het met een buffervijl of zo’n bufferblokje er wel vanaf krijgt

11 likes

Heb je ook al geprobeerd om te weken in aceton? Dus watjes goed nat maken met aceton en dan op je nagel doen, daar omheen aluminiumfolie en dat er 10-20 minuten op laten zitten. Tussendoor kun je even kijken of het al los komt. Wel belangrijk dat je nagellakremover met veel aceton gebruikt. De kunstnagel remover van kruidvat werkt heel goed bijvoorbeeld (roze dop, zwart etiket en de vloeistof is paars) of pure aceton (staat bij de flesjes alcohol enzo)
Daarna eventueel zoals @Boba al zei met een buffer eroverheen en dan zou het los moeten komen. Wel voorzichtig dat je niet of in ieder geval zo min mogelijk je eigen nagel raakt en op het eind je nagels en nagelriemen even insmeren met olie of creme.

1 like


Geen nette foto bij de salon maar zelf gemaakt. Midnight Blue van PG. En even al m’n nagels kort want er was zoveel gescheurd en wilde niet overal tips op dus nu voor mijn doet vrij kort.
Vind dit zo’n mooie kleur.

22 likes

Erover heen lakken :ok_hand:
Ik heb nog steeds een deel kapotte nagels van toen mijn nagels zo geveild waren in augustus. Uitgroeien en afknippen lijkt me de enige mogelijkheid

1 like

Wow is dit alleen van het vijlen ervoor of hoe heb je de gellak er later af gehaald?
Je kunt er eigenlijk weinig aan doen behalve er overheen lakken en het uit laten groeien. De bovenste laag is kapot en dat kun je niet maken. Je zou eventueel je nagelriemen goed kunnen insmeren met olie. Dat bevordert een gezonde nagelgroei, maar verder blijft er weinig over ben ik bang.

Overigens is het niet eens nodig dat je nagels gevijld worden voordat er gellak op komt. Een goed ontvette nagel, eventueel primer en een goede basecoat als hechtlaag is voldoende. Als er al gevijld wordt dan heeeel licht buffen maar dan dus ook alleen maar zodat je nagels net niet meer glanzen. Dat kan voor de nagel verder ook geen kwaad en maakt ze ook niet kapot.

1 like

Nieuwe week, nieuwe kleur!
Lijkt wel enorm op de vorige, maar is net even anders.

11 likes

Denim on denim met wat extra blauw.

33 likes

@MevrouwMand wat een geweldig kleurtje, welke is dit?

18 iris alsie ‘m goed pakt!

2 likes

Voor de verandering een keer ‘kale’ nagels. Heb één laagje Catrice Lumincescent Lavender op van de ‘More than Nude’ collectie.

9 likes

Welke nagelvijl raden jullie aan?

29 likes

Bedoel je gewoon een vijl om je nagel te vormen?
Ik heb een banaanvijl (heten die zo?) van essence die is ideaal om grote lengtes kort te vijlen maar voor hoekjes echt veel te grof.
En ik heb een vijl met 6 zijdes van essence. Die vind ik heel fijn want dan heb je meteen alles bij de hand.

Oh en een glasvijl is ook een aanrader maar die zijn niet handig om mee te nemen want die breken snel maar ze vijlen wel goed. Al vind ik het gevoel een beetje gek dus daar moet je wel aan wennen haha

1 like

35 likes

Wat een mooie kleur! Welke is dit?

1 like

Fiji van Essie!

3 likes