Show je nagels

Om te vormen inderdaad! En eigenlijk voor kleine veranderingen, dus ik ga kijken naar die met meerdere zijdes. Hoe voelt een glas vijl anders dan?

Vind een glasvijl net voelen alsof je met je nagels over een krijtbord gaat. Kippenvel.

2 likes

Wauw, heel mooi! :heart_eyes:

1 like

Klinkt niet aantrekkelijk :cry:

Zoals @Rozevarken zegt haha. Krijg er altijd een beetje kriebels van.

Om te vormen is een vijl met meerdere zijdes wel heel handig. Dan vijl je eerst met de grove kant het model erin en dan volg je de rest van de stappen zodat het mooi afgewerkt wordt en zonder haaltjes.
Bij de primark hebben ze er trouwens ook en de action geloof ik ook. Komt allemaal op hetzelfde neer. Alleen die kleine blokjes met 4 kanten zou ik skippen. Die vijlen voor geen meter en werken alleen maar om te buffen.

1 like


2 laagjes van de Catrice more than nude lijn - 03 Luminescent Lavender

Op de foto niet te zien, maar met zonlicht erop reflecteert het lichtjes. Bij de foto van @Michonne hier een paar berichten boven zie je het wel!

27 likes

Heb 'm net meteen gekocht haha :hugs:

1 like

M’n nagels lijken bovenaf niet schoon maar ze zijn het wel! Vandaar de extra foto. Ik ga denk ik nog glitters erop doen

10 likes

Vooraf opgemaakte tekstIk gebruik wel een glasvijl, maar het is even zoeken welke je fijn vindt. Je moet sowieso niet heen en weer gaan vijlen, dan voelt het naar, maar dat moet je nooit doen.
Ik heb deze, die is niet te grof:
https://www.douglas.nl/productbrand_733075.html?trac=nl.01psh.goo.9976225783.Bproduct_idD.BadgroupidD.000000&gclid=EAIaIQobChMI5IespMbU4AIVU-h3Ch19fAeXEAQYASABEgLI_PD_BwE&wt_cc4=marin_bid&pcrid=171498966389&d=s&trac=nl.01psh.goo.9976225783.637221275.40030477098.000000

1 like

Dit is Ps… - Cool mist van Primark. Vind het een leuk lentekleurtje, maar moet wel even wennen aan iets anders dan rood/roze of nude kleuren

31 likes

Mooie vorm van nagels heb je! En volgens mij ook een leuke top.

Heb nu eindelijk werk waarbij ik nagellak mag dragen, maar merk dat ik het lakwerk wel veel moeite vind :sweat_smile: Misschien binnenkort maar eens naar een nagelstudio.

1 like

glitters erop gedaan!!!

13 likes

Ik zag dat neon weer hip is, dusja haha, ik geef nu licht. Moet nog wel de randjes even schoonmaken zodra ‘t droog is. Kleur komt niet helemaal over, maar het is echt neonmarkeerstiftgeel.

18 likes

Haha shit deze draag ik nu ook, maar bij jou staat ie veel mooier!

1 like

Hahah het is bij mij ook niet erg flatterend hoor haha :joy:. Heb er wel een witte laag onder gedaan, misschien helpt dat?

2 likes

De vorige keer dat ik m’n oma zag zei ik tegen haar dat ik haar nagellak mooi vind. Gisteren zag ik haar weer en toen had ze dat kleurtje voor me meegenomen, zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Ik mag straks mijn nagels weer doen en ben op zoek naar inspiratie. Hebben jullie ideetjes?

1 like


Matching!
De kleur is October Russet van de H&M. Ik vind dat de H&M echt mooie kleuren heeft, wilde het liefst echt 8 kleuren kopen of zo :joy:

14 likes

Ja, ze hebben inderdaad veel kleurtjes (en goed geprijsd)! Mijn laatste H&M-lakje lakt wel echt voor geen meter, weet niet of ik mijn skills verloren ben maar het bracht streperig aan en leek maar niet te drogen. Was een donkergroen kleurtje.

Wat zijn jullie tips om nagels snel te doen drogen? Ik trek altijd ruim de tijd uit om mijn nagels te lakken, maar vind het somd wel irritant dat ik niet snel eens van kleur kan veranderen.

1 like

Essence express dry drops, holy grail😁

4 likes