Show je nagels


Matching!
De kleur is October Russet van de H&M. Ik vind dat de H&M echt mooie kleuren heeft, wilde het liefst echt 8 kleuren kopen of zo :joy:

14 likes

Ja, ze hebben inderdaad veel kleurtjes (en goed geprijsd)! Mijn laatste H&M-lakje lakt wel echt voor geen meter, weet niet of ik mijn skills verloren ben maar het bracht streperig aan en leek maar niet te drogen. Was een donkergroen kleurtje.

Wat zijn jullie tips om nagels snel te doen drogen? Ik trek altijd ruim de tijd uit om mijn nagels te lakken, maar vind het somd wel irritant dat ik niet snel eens van kleur kan veranderen.

1 like

Essence express dry drops, holy grail😁

4 likes

Oei dat is wel zonde. Ik denk dat dat lakje niet meer goed is, wat stom.

1 like

Wit :heart_eyes:

8 likes


Nagels onlangs kort geveild, voelt zo raar! Heb wel van de gelegenheid gebruik gemaakt om deze glitters op te doen, op langere nagels vind ik ze lelijk :upside_down_face:

Doet me denken aan deze Docs trouwens

26 likes

(Ik word wel een beetje een one-issue forummer zo maar goed…)
Na het afbreek debacle besloten een keer acryl te nemen.
Ze zijn wel lekker hoerig :stuck_out_tongue_winking_eye:

17 likes

Normale nagellak weer, ik wil hier eigenlijk graag een gellak variant van vinden :slightly_smiling_face:

21 likes

@Fibonacci Sally Hansen insta-dri topcoat! Droogt je nagels heel snel en zorgt ook dat het echt langer blijft zitten en geeft ook nog een supermooie glans!

Mijn nagels zijn post-it geel.
Build me up buttercup van Deborah Lippmann
Edit: sorry voor de slechte foto :see_no_evil:

13 likes

Hoe krijg je die glitters er zo mooi op? Als ik glitterlak gebruikt krijg ik er steeds maar een glitter vanaf :joy:

En wat is het geworden?? Ik wil zoiets maar kan ik niet bij mezelf

2 likes

Ik gebruik zelf altijd sponsjes. Die driehoekige make-up sponsjes. Werkt echt super! Je lakt de glitterlak hierop en dept dit vervolgens op ie nagel. Laat zoveel glitter af dan.

3 likes

Gebruik je dit bij elke laag? Ik heb het namelijk net gekocht! Omdat jouw nagels altijd prachtig zijn!

Nee pas als ik helemaal klaar ben na de topcoat. Heel even laten drogen en dan per nagel een druppel. En thanks! :grin:

1 like

Heel mooi! Kleur en vorm nagels

1 like

Essence heeft ook een droogspray! Die koop ik steeds weer opnieuw omdat hij echt fijn en snel droogt en lekker ruikt haha.

image

1 like

Action heeft er ook wel eens een voor weinig!

1 like

Oh goeie, zal eens kijken of ik hem kan vinden en testen!

1 like

Ballet Slippers van Essie :heart_eyes:


20 likes

Zwart blijft toch m’n favo kleur :black_heart:

43 likes