Show je nagels

Ik ga vanmiddag naar de nagelstylist en heb nu door al jullie mooie nagels vette keuze stress :weary::weary::weary::weary::weary:

Heb die druppels die @turbs aanraadde gekocht en het werkt inderdaad echt goed! Vind het alleen wat vervelend dat er ook olie in zit, want ik heb al een fijne olie die ik gebruik om mijn nagels te voeden, dus ga als dit op is misschien wel nog kijken voor die Sally Hansen topcoat of de Essence spray!

@tuthola Mijn trucje bij nagellak met grote glitters is altijd om het flesje telkens om te draaien en te schudden. Dus omdraaien, schudden, laagje lakken, terug dicht en alles weer opnieuw. Duurt misschien wat langer maar zo krijg ik wel altijd veel glitters mee. Truc met de spons doe ik vooral met kleinere glitters en als het een minder goed lakje is.

Deze week wat saai, maar past bij het grauwe weer (mijn vingers zijn nog een beetje vet door de olie in de droogdruppels)

11 likes


Dit is een lakje van rimmel

14 likes

Lijkt wel zelfde als @TroyBolton haha

5 likes

Dit gebruik ik:

5 likes

13 likes

Ik wil denk ik een gellak-behandeling boeken, maar ik weet niet welke behandeling ik moet kiezen. Ik kan kiezen uit ‘gellak - handen’ en ‘gellak met manicure’. Er staat bij dat een manicure bestaat uit nagelriemverzorging, nagelriemolie en een handmassage. Maar vijlen ze dan ook? Of is standaard? Voel me echt dom nu :see_no_evil:

Oké maar de hamvraag: welke kleur is het!!
Ik vind het beeldig

1 like


Slecht belichte foto, maarrr de kleur is wire-less is more van Essie met een water decal van ome Ali.

12 likes

Gellak handen is meestal de basis: dus vijlen, bufferen en lakken. Manicure houdt ook in dat je handen worden gescrubd en dat ze je nagelriemen wegknippen enzo.

1 like

31 likes

21 likes

Staat super bij m’n Adriaan overhemd

24 likes

28 likes

Mooooi, is het donkerblauw of zwart?

Wauw!! Weet je welke nagellak dit is?

1 like

Heel donkerblauw!

1 like

slimeeeeeey

12 likes

Ik heb bijna elke dag wel nagellak op maar ik post nooit mee hier. Maar eens doen dus!

Gisteravond deze combi opgesmeerd, de kleur is moeilijk vast te leggen (en heb dus een matte topcoat gebruikt).

22 likes

Heb mijn rode lakje maar weer eens gepakt. Dit is Really Red van Essie.

13 likes