Show je nagels

Nou lieve vriend is hier maar kan geen foto’s maken!! Dan maar zo

16 likes

8 likes

Mooie kleur. Maar je nagelriemen… :sob::sob:

Haha, I know, ik verzorg mijn handen verder niet (behalve handcrème). Heb ook geen idee hoe je mooie nagelriemen krijgt?

Ik ben altijd tegen knippen van nagelriemen, maar deze zou ik wel knippen. En meerdaags insmeren met olie en terug duwen.

Nagelriemen knippen?! Is dat een ding? Dat klinkt echt eng. Zijn er echt mensen die zoveel moeite doen voor hun nagelriemen? Ik vind wekelijks nagels lakken al veel tijd kosten. :sweat_smile:

1 like


Eindelijk weer eens wat anders gedaan dan effen! Het rood is in het echt veel meer donkerrood maar krijg het met geen mogelijkheid goed op de foto

10 likes

Nee. Nagelriemen knippen zou verboden moeten zijn want er bestaat een kans op ontstekingen als je te ver knipt. Maar die van jou zitten of los, of zijn wild gegroeid.

Maar als je zo veel tijd steekt in lakken, zou ik je nagelriemen ook mee nemen, anders is het net niet. En dat is zonde van de tijd die je steekt in je nagels als het half werk is. :hugs:

Je hebt van essence de nailcare pen (handig voor onderweg) of de olie. Beide betaalbaar. Goed smeren en je nagelriemen terug duwen. Zo wordt het aangezicht heel anders.


Thanks voor de tip! Zal proberen er iets van te maken. :stuck_out_tongue: Wist niet dat het zo erg was bij mij. :sweat_smile:

Haha ja :see_no_evil:

Maar ik kwam van verder. Tot voor kort tussen de paarden gezeten en dat is helemaal niet bevorderlijk voor je nagels en de nagelriemen :joy:

1 like

Ze zijn een beetje ver doorgegroeid ja, maar zal wel minder opvallen als je er een beetje vanaf lakt.

2 likes

6 likes

Thanks!
1 laag Milky Taupe van Pink Gellac en dan 2 laagjes van een gouden glitter van PG, weet even niet welke…

1 like

Wat een mooi kleurtje @Henry, welke is dit?

Good nails only van Catrice!

1 like

Essie angora cardi, incl winterhanden ontstekingen op m’n pink en ringvinger :smirk:

17 likes

Ook ik heb weer een donkere kleur op. Ik ken dit merk helemaal niet en geen idee waar ik het ooit gekocht heb.

Dit is het potje


Nummer 25 :woman_shrugging:t3:

Edit: heb dezelfde kleur op mn tenen zitten en voel me daardoor nu heel ‘successful adulting’. Dikke onzin natuurlijk, want niemand die dit ziet. Maar ik heb zo’n hekel aan teennagels lakken.

31 likes

Van mm wijsvinger was de lak al af (beide kanten), dus die heb ik nu maar roze gelakt. :see_no_evil::hugs:

12 likes


Onmogelijk de mooiheid van deze kleur op de foto te krijgen.
Raspberry collins van Ciaté

20 likes

Oh dit is echt leuk zo!