Show je nagels

In het echt is het meer roze

4 likes

Parelmoer roze met steentjes.
Gellak van elite99

6 likes

10 likes

In het echt iis het een roze kleur. Maar die komt helaas niet goed over.

6 likes

De kleur is Bucket list van Essie x Rebecca Minkoff

6 likes

Dank!! Het is een lichtblauw van de Hema, makkelijk te vinden denk ik maar als je hem wilt halen kan ik later het nr/naam wel checken!

1 like

Dit vind ik echt perfect! Jouw nagelbed is heel lang of niet? Want je nagels zelf lijken niet zo ver uit te steken zeg maar haha!

Mijn klauwen hoop ik binnenkort weer te kunnen showen. Ellende nu.

1 like

Jaaaa mee eens, heel erg mooi

1 like

Heeft iemand ervaring met zelf gelnagellak op je tenen?? Ik krijg normale nagellak er niet zo goed om omdat het nageloppervlak wat ruwer is en een dikke laag niet mooi uithardt. Of zal ik ze helemaal polijsten?

Heb ik wel eens gedaan, is echt ideaal! Wel wat lastiger om mooi te lakken aangezien je in een wat lastige houding moet zitten. Het bleef er bij mij echt een paar weken heel mooi opzitten, na een tijd werd de uitgroei gewoon te heftig haha

1 like

Oh heb het trouwens wel over gellak met zo’n lamp trouwens, weet niet of je dat bedoelt :sweat_smile:

Jaaaaa dat bedoel ik. Als het nou echt aan te raden is koop ik lamp en gellak

Ik vind het sowieso echt een aanrader, zowel voor mn gewone nagels als teennagels! Heb een setje met lamp en een aantal lakjes bij Pinkgellac besteld en die vind ik erg fijn. Doe nooit meer gewone nagellak op eigenlijk. Het is zo fijn dat het meteen droog en hard is en het een aantal weken echt mooi blijft

Dit is 1 laagje Allure van Essie

6 likes

Gellak, 2.5 week geleden laten doen

6 likes

Mijn handen begin ik niet aan maar ik probeer mijn poten altijd wat te pimpen:

1 like

Geinfluenced door hier! Ben benieuwd naar de topcoat. Kleurtje is 89 oh hi, pink panther van essence!

2 likes

Stardust sprinkle van HEMA. Lak m’n nagels vrijwel nooit (vind ik meestal teveel moeite voor vaak een paar dagen), maar voor een festival waar ik vanmiddag naartoe ga vind ik het wel leuk.

Plus bonusfoto van gisteravond tijdens het lakken waarbij ik door muggen werd lastiggevallen.

14 likes

3 likes

Ugh ja. Ik heb van die korte dikke knakworstjes.

4 likes