Nagels weer bijgewerkt.
Oooo dit word mijn nieuwe favo topic voor de komende 3 maanden. Daarna begin ik namelijk aan de verpleegkundige opleiding dus mag ik geen nagellak meer op.
Gelukkig heb ik nog 10 tenen om me op uit te leven met die ruim 100 lakjes van me
Wat een mooi kleurtje! Welke is het?
Rood is altijd mooi! Staat ook heel classy in combinatie met je ring! Waar is die van, als ik vragen mag?
Oei dat weet ik niet, het is in de nagelsalon opgedaan.
Yep. Heb al van alles geprobeerd, maar het zit gewoon echt muurvast op mijn nagels. In de salon zeiden ze ook dat het bij mij moeilijker eraf gaat dan gebruikelijk is
Ik vind 'm supermooi! Ben normaal niet zo van de glitter, maar dit ziet er erg subtiel uit.
Moet wel zeggen dat ik mijn nagels weer wat korter moet maken. Wordt voor mij irritant dat langere.
Ik heb ook wel een fellak op en soms valt het ineens eraf en bij andere nagels heb ik veel moeite het eraf te halen. Heb het nog nooit bij een salon laten doen.
Ik wil heeeel graag stoppen met nagelbijten dus ik kijk naar al jullie fotos ter inspiratie
Wat bij mij echt hielp was gellak op mn nagels doen. Heb gewoon zelf zo’n set aangeschaft met een lamp en een aantal lakjes. Ik bijt nu nooit meer, terwijl ik het mijn hele leven heb gedaan en zoveel van die anti-bite dingen op mijn nagel heb gesmeerd die allemaal niet werkte.
Nummer 45 van Quida!