Show je nagels

Essie Fiji op m’n eigen nagels

14 likes

Pepper pink van pink gellac!

2 likes

6 likes

Dit zijn mn gelnagels nu na 3 en een halve week. Gelukkig heb ik dadelijk een afspraak om bij te werken en een nieuw kleurtje want ik heb flinke uitgroei.

5 likes

Qua gellak gebruik ik Sensationail, maar grijp vaker naar gewone lak eerlijk gezegd. Het werkt namelijk wel heel goed en ziet er super netjes en strak uit, maar bij mij werkt het té goed en dus krijg ik het er vervolgens moeilijk af. Moet dan echt ultiem lang weken en krabben en dat komt mijn nagels niet ten goede. Dit is overigens ook het geval wanneer ik gellak neem in een nagelsalon. Dus eigenlijk gebruik ik het tegenwoordig alleen nog maar wanneer ik op vakantie ga of langere periode weg ben. Verder lak ik gewoon iedere week mijn nagels zelf haha.

Eindelijk weer ‘lang’ genoeg om te kunnen lakken, yay!

5 likes

Nagels weer bijgewerkt.

10 likes

Nieuwe gellak
Moest heel naturel zijn want heb examen koksopleiding en mag eigenlijk geen nagellak :redface:

11 likes

Oooo dit word mijn nieuwe favo topic voor de komende 3 maanden. Daarna begin ik namelijk aan de verpleegkundige opleiding dus mag ik geen nagellak meer op.
Gelukkig heb ik nog 10 tenen om me op uit te leven met die ruim 100 lakjes van me

1 like

Wat een mooi kleurtje! Welke is het?

Rood is altijd mooi! Staat ook heel classy in combinatie met je ring! Waar is die van, als ik vragen mag?

Oei dat weet ik niet, het is in de nagelsalon opgedaan.

Yep. Heb al van alles geprobeerd, maar het zit gewoon echt muurvast op mijn nagels. In de salon zeiden ze ook dat het bij mij moeilijker eraf gaat dan gebruikelijk is :sweat_smile:

Ik vind 'm supermooi! Ben normaal niet zo van de glitter, maar dit ziet er erg subtiel uit.

1 like

een gliterlakje va Hema.
Moet wel zeggen dat ik mijn nagels weer wat korter moet maken. Wordt voor mij irritant dat langere.

Ik heb ook wel een fellak op en soms valt het ineens eraf en bij andere nagels heb ik veel moeite het eraf te halen. Heb het nog nooit bij een salon laten doen.

5 likes

Lichtblauw :full_moon_with_face:

16 likes

Heel mooi! Welke kleur is dit?

@Madrid doen! Wel een foto plaatsen he :slight_smile:

2 likes

dit keer eens een zomers kleurtje

2 likes

Ik wil heeeel graag stoppen met nagelbijten dus ik kijk naar al jullie fotos ter inspiratie

2 likes

Fruity pink neon van Orly

18 likes