Show je nagels

Lakje van OPI

9 likes

Wat een heerlijke kleur! Welke is het?

—————————-

Ciaté - Big yellow taxi
(In het echt minder neon, maar alsnog behoorlijk fel)

17 likes

Het is een gellak, volgens mij heet ie Hawaï Orange!

1 like

14 likes

Waarom die ene lange nagel niet ook kort? :stuck_out_tongue: Krijg er om één of andere reden altijd echt de kriebels haha, één of twee veel langere nagels dan de rest (ligt vast aan mij hoor)

5 likes

Omdat dit de eerste keer is dat ik lange nagels heb, en ik te trots ben om het te knippen :flushed:

2 likes

Catrice heeft mijn favo kleurtje eruit gegooid. :frowning: :frowning: Wie heeft de perfecte look-a-like?

10 likes

Shit, ik zag de foto’s en wilde net vragen welke kleur dit is! Mocht ik iets tegenkomen laat ik het weten!

Eternal optimist van Essie misschien?

2 likes

Essence - Thank goodness

7 likes


Dit kleurtje nieuw gekocht. Hij is heel mooi met paarse glitter, maar ook heel doorschijnend, jammer. (Ik heb hier 3 laagjes op)

6 likes

Essie - Go go geisha

32 likes

Dat is mijn favo kleur!

Wat een mooie kleur! Hoe heet deze?

1 like

Go go geisha van Essie
Heb hier 2 laagjes maar hij dekt eigenlijk al goed na 1!

1 like

Hij is wel tof! Misschien lukt het beter als je een witte lak als basecoat gebruikt?

1 like


Stukje korter en regenboog glitter.
Mijn nagels groeien super snel. Dit zit er pas een paar dagen op en nu al uitgroei. Super irritant

21 likes

Jaa was ik ook aan het denken. Ik heb alleen geen goede witte lak, alleen eentje die heel streperig is hmm

Vorige week laten zetten. Normaal heb ik niet zo roze/rood, ik had eerder paars, groenig, blauwig. Nu wat meer zomers.
7 likes

Ik heb een hele fijne witte lak, zal vanavond eens checken welke dat is!

1 like