Show je nagels

Goed je nagelriemen en nagels oliën. Kan met olie, maar shea butter of lemony flutter van Lush kan ook. Dat is eigenlijk sowieso een must voor mooie en verzorgde nagels.
Herome heeft een nagelverharder waarbij je iedere paar dagen een nieuw laagje moet lakken. Die is wel fijn, maar mocht je dat teveel gedoe vinden dan is Sally Hansen strong as nails ook een goeie of anders eentje van Essie. Daar is Millionnails onder andere een aanrader.

1 like

15 likes

Ciaté - Ditch the heels

9 likes

Wauw wat voor kleurtje is dit? heel mooi :heart_eyes:

Iedere keer als ik gellak laat zetten pakt de kleur anders uit dan ik dacht. Op het staaltje leek deze meer leverkleurig/roziger.

21 likes

Neem volgende keer Elena!

Vond hem wel lekker zomers!

28 likes

Take it outside van Essie op mijn veel te korte nagels (voor mijn doen)

9 likes

35 likes

Voor het eerst gellak laten zetten. In het echt glanst en glittert het wel meer

36 likes

Wat is het moeilijk om een beetje normale foto van je nagels te maken haha! Dus heb de afstandsbediening truc van hier maar even toegepast. :sweat_smile:

21 likes

:grin:

12 likes

Mijn solar nagels zijn eraf en mijn eigen nagels zien er echt nog goed uit! Wel wat dunner dan voorheen, maar ze zijn nog erg netjes en dat na een jaar solar. Valt me heel erg mee :smiley:

Ik ga nu zelf weer aan het lakken! Hebben jullie nog aanraders voor nude kleurtjes? Het mag zowel gel als gewone lak zijn!

24 likes

Wat is eigenlijk het verschil tussen acryl en solar?

Charming Nude van PG.

1 like

Ik heb geen idee haha! Ik wilde destijds graag babyboom nagels en volgens de nagelstyliste werd dat mooier met solar dan met acryl.

1 like

10 likes


Essie sunday funday

18 likes

Essie - Passport to happiness

10 likes