Show je nagels

Essie - Eternal optimist
Lijkt trouwens streperig, maar dat ligt aan de reflectie van de lampen.

11 likes

Hema syrup waffel ofzo

17 likes

Heel tof! Met welke lak heb je gestempeld? Mijn gouden lak wil echt niet fatsoenlijk stempelen ookal zou het een speciale stempellak moeten zijn.

1 like

Ik lak nu sinds een paar weken elke week mijn nagels en ik had supersterke nagels. Nu heb ik gisteren de auto gewassen en zeker 4 nagels zitten enorme scheuren in, ook ver in het leven zeg maar en zo bizar lang zijn ze ook weer niet. Nu heb ik er maar weer een enorm dikke laag over gesmeerd om de boel een beetje bij elkaar te ‘lijmen’, maar heeft iemand tips om mijn nagels weer sterker te maken? Lees overal dat je vrij voorzichtig moet zijn met nagelverharders, omdat ze dan ook juist weer sneller kunnen breken.

10 likes


Kiko 37 Ocean :blush:

17 likes

Mooi! Welke is dit?

Vanochtend heel snel niet zo netjes gelakt.

22 likes

Huh volgens mij heb ik die ook net op gedaan, alleen lijkt die veel rozer. Of ik ben in de war met de naam haha!

Edit: het is wel dezelfde! Meteen even gecheckt. Grappig dat die er zo anders uit kan zien!

1 like

Ik heb het bij een salon laten doen dus heb geen idee… Zal de volgende keer eens kijken!!

1 like

Moet alleen mn nagelriemen even schoonmaken en insmeren vanavond.

14 likes


Moet m’n nagelriemen nog wel echt schoonmaken zie ik. Oh en vorige week had ik gouden nagellak op en brak m’n pink nagel gigantisch af dus die is nu dead to me en verdiende geen nieuwe kleur

22 likes

Hahahah verdiende geen nieuwe kleur :joy::joy::joy::joy::+1:

2 likes

Mooie kleur en hele mooie nagelvorm ook!

1 like

She’s a bad muffuletta van OPI (en echt, waarom hou ik zo krampachtig die afstandsbediening vast)

12 likes

30 likes

Let niet op mn gortdroge handen. Kleurtje van Catrice van 1000 jaar geleden

17 likes

Ice Skating van Hema. Op mijn ringvinger een glittertopcoat, maar die heeft lellek gepakt.

Groetjes uit bed

15 likes

28 likes

Mooi! Is het gellac?

jep is gellac! (over mijn acrylnagels heen trouwens)

1 like