Show je nagels

Ik mag door mijn studie/beroep enkel korte, schone en “niet-bewerkte” nagels hebben en ik mis het zo om vrouwelijke handen te hebben! Ik kom soms gewoon hier meegenieten van jullie nagels haha! Bedankt daarvoor :sweat_smile:

Wat heb jij mooie slanke handen!

Mijn huidige staat:


Moet nog wachten tot zondag… :frowning:

7 likes

Dank je, ik heb vooral heel grote handen haha

Mesauda Banana Smoothie :banana::blush:

29 likes

32 likes

Ik heb drie nieuwe gellakjes binnen en ik wil ze zo graag testen :grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing::grimacing: maar m’n nagels waren best beschadigd na de laatste keer gellak verwijderen dus ik geef ze toch nog maar een extra weekje om te herstellen.
Eén van de nagellakken is trouwens echt neon NEON roze, zal de hele week dat ik dat draag maar zwarte kleding dragen denk ik :stuck_out_tongue:

1 like

37 likes

Plakkerds van de Primark!

18 likes

Oog voor detail: love the bag.

En fijn lakje ook!

1 like

24 likes

Van welk merk heb je die neon roze? Ik zoek er ook nog eentje voor tijdens de zomervakantie

Ik zal thuis even kijken, als ik hem op heb plaats ik hier wel even een foto!

1 like

13 likes

Ik dacht echt dat ik dit was hahah. Leuk!

7 likes

17 likes

20 likes


En mijn kat says hiiii :smirk_cat:

Ik had dit kleurtje gekozen omdat er maar twee weken tussen zit tot mijn volgende afspraak. Gelukkig maar, want ben er niet zo’n fan van. Toch best lastig te combineren!

19 likes

Ik zat te twijfelen of ik dit kleurtje wilde hebben maar er zat een 50% sticker op, dus toch maar weer meegenomen :see_no_evil:

Tiers of Joy van Essie

21 likes


Vers van de pers

20 likes

Zo kom ik nooit van mn Essie verslaving af.
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

10 likes