Show je nagels

Wat zijn jullie favoriete merken (niet gel) topcoat en gekleurde lakjes? Ik wil vanavond weer even met mijn nagels aan de slag!

Mat zwart van Barry M.
Benieuwd hoe lang het houdt, zo zonder topcoat (heb alleen glanzende topcoats). :crossed_fingers:t3:

19 likes

Mooi in combinatie met je ring!

1 like

Heb eindelijk de decals van Ali binnen die ik in dit topic zag :grinning: Maarrr hoe breng ik ze aan? Op maat knippen en met water erop wrijven?

Net als een soort plaktattoo. Op deze manier is het makkelijkst

1 like

Ohh top! Helemaal niet aan YouTube gedacht haha

1 like

Essence this is me in de kleur Freaky
In de winkel leek hij meer roze te zijn. Maar vind het wel een oké kleurtje.

17 likes

Mesauda 171 Cabaret

In het echt is de kleur een stuk lastiger, maar dat pikt mijn telefoon niet op. Foto van het kleurtje:

Samenvatting

33 likes

Whoa, jij hebt echt de perfecte nagelvorm, nagelriemen en nagellak techniek. :hushed:

9 likes

Precies dit wilde ik ook reageren. Wat is jouw vijl techniek? @anon24802271 ik wil ook zulke mooie nagels!

4 likes

Wauw perfectie :ok_hand:t3:

1 like

@Kryptonite , @Ladybug en @Rozecoupeschaar , lief!!! Alle credits gaan echter naar mijn nagelstyliste, haha, sinds april laat ik elke drie weken door haar mijn nagels vijlen en lakken met gellak! Het enige dat ik zelf doe is mijn nagelriemen insmeren met jojobaolie of willekeurige crème.

5 likes

28 likes

Gellak!!

35 likes


Don’t mind de droge velletjes…

25 likes

Jaaa in het echt is het nog mooier. Heel subtiel. Kleur is powder my nose van cnd

1 like


Geen acryl meer maar gellak en bevalt zooo goed!

14 likes

Misschien ook een leuke vraag: waar bewaren jullie jullie nagellak? Ik heb het nu in een mandje zitten, maar is eigenlijk niet zo handig want ik haal alles eruit om daarna te beslissen welk kleurtje ik wil.

3 likes

Ik heb al mijn nagellak in een grote lade van een Ikea Malm kast zitten. Dan zie ik van bovenaf wat de kleur is. En mijn lakjes staan op kleur.

1 like

In een make-up tas. Ook niet de meest praktische manier.

4 likes